Kantar Café 21.3.2019 - Dynaaminen brändi, haastamista ja hallintaa

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa. Ne brändit kasvavat, jotka erottuvat merkityksellisesti, tuovat hyvää ihmisten elämään ja varmistavat asemansa kuluttajien mielissä. Haasteena on jatkuvasti lisääntyvät mediakanavat ja kosketuspisteet sekä vaativammat kuluttajat, joilla on valinnanvaraa ja vaikutusmahdollisuuksia. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yhtä tärkeää tietää kuinka, milloin ja missä olla brändinä läsnä.

Dynaaminen brändi seuraa strategiansa toimivuutta ja mukauttaa toimenpiteitään ketterästi. Relevantilla ja oikein hyödynnetyllä datalla luodaan kyvykkyys kasvaa markkinoiden uhkien ja mahdollisuuksien keskellä.
Kantar on yhdessä maailman johtavien bränditalojen kanssa rakentanut näkemystä ja tapoja hyödyntää dataa, teknologiaa ja tekoälyä osana dynaamista brändityötä.

Vierailevana puhujana dynaaminen brändiosaaja Björn Söderin Kantar-konsernista.

Tule kuulemaan oivalluksia brändin kehittämiseen >
 

Kategoria: 
Ajankohtaista