Kantar Café Online 4.5.2020

Laadukas kohdentaminen tuo kustannustehokkuutta ja kasvua brändille

Mitä: Kantar Café Online
Missä: ON24
Milloin: maanantai 4.5.2020 klo 14-14.30

Miten kuluttajien mediakäyttö on muuttunut, kun liikkumisen mahdollisuudet ovat vähentyneet ja olemme enemmän kotona?

Suomalainen viettää aikaansa mediasisältöjen parissa noin 8 tuntia päivässä käyttäen useita medioita samanaikaisesti. Digitaalisen sisällön parissa tästä ajasta käytetään puolet. Tämä ja kuluttajien tarkka median käyttö selviää Kantarin Mind-tutkimuksesta.

Medioiden määrän lisääntyessä brändille on yhä tärkeämpää panostaa kohdentamiseen, jolloin kuluttajille tarjotaan oikeita viestejä, oikealla tavalla, oikeassa kanavassa. Kohdentamisessa on olennaista tunnistaa potentiaalisimmat kohderyhmät ja tavoittaa heidät.

Webinaarissa kuulet valmiista kohderyhmistä sekä omien spesifien ja kampanjakohtaisten segmenttien rakentamisesta toimiviksi sekä online- että offline-kohdentamisessa.

 
 

Ilmoittaudu webinaariin tai katso tallenne >

 

 

Kategoria: 
Ajankohtaista