Kantar Café Online 6.5.2020

Kuluttajan asiointi verkossa ja kivijalassa ennen, nyt ja jälkeen koronan sekä vaikutukset brändeille

Mitä: Kantar Café Online
Missä: ON24
Milloin: keskiviikkona 6.5.2020 klo 10-10.30

Lähes kaikki suomalaiset ovat ostaneet ainakin kerran jonkin tuotteen tai palvelun netistä ennen koronaa – olemme siis olleet satunnaisia verkko-ostajia. Nyt kuluttaja viettää aikaansa kotona, mutta onko hän löytänyt verkkokaupan? Miten online/offline-ostaminen on muuttunut?

Aika, raha ja energia ovat motivaattoritekijöitä, joiden avulla ostaja kulloinkin valitsee itselleen sopivan kaupan ja kanavan. On vielä ennenaikaista sanoa, mikä on koronakriisin perintö kuluttamiseen ja ostamiseen pitkällä tähtäimellä.

Muuttuvatko tarpeet ja käyttäytyminen pysyvästi ja kuinka vastata mahdollisiin muutoksiin?

Webinaarissa kuulet ostamisesta ja sen muutoksesta kaupassa ja verkkokaupassa niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Toteutamme laajaa globaalia tutkimussarjaa kuluttajien emootioista, asenteista, käyttäytymisestä ja odotuksista pandemian aikana. Yli 60 maassa tehtävä tutkimus antaa hyvän näkymän siihen, mitä etenemisaallon eri vaiheissa kullakin markkinalla tapahtuu. Maat, jotka tulevat niin sanotusti jälkijunassa, kuten Suomi, pystyvät paremmin ennakoimaan tulevaa.

 

Ilmoittaudu webinaariin tai katso tallenne >

 
Kategoria: 
Ajankohtaista