Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.
Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toimijan perinteikkäällä Mainoskakkulapiolla.
Ilmoittaudu Mainosvuosi 2020 & Mediatrendit ja näkymät 2021 -webinaariin TÄSTÄ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vuonna 2019 mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 259 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi +1,2 % edellisvuoteen verrattuna. Mediamainonnan määrä ja Vuoden Mediatoimija 2019 julkaistiin Kantar Caféessa 29.1.2020.
Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2019 >
Onnittelut Mainoskakkulapiosta 2019 Outdoor Finland.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mediamainonnan määrä ja Vuoden Mainostaja 2018 julkaistiin Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2019.
Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2018 > | Advertising Expenditure 2018 in Finland >
Palkitsemme vuosittain yrityksen, joka on menestyksekkäästi hyödyntänyt mainontaa tai edistänyt suomalaista mediamainonnan kasvua.
Onnittelut Mainoskakkulapiosta 2018 the other danish guy ja Tommi Lähde.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vuoden 2017 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkistettiin Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2018.
Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2017 >
Mainoskakkulapion pokkasi Maaseudun Tulevaisuuden Olli Kantola.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vuoden 2016 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkaistiin perinteiseen tapaan Mainosvuosi-tilaisuudessa 31.1.2017.
Lehdistotiedote Mediamainonnan Määrä 2016 >
Mainoskakkulapion pokkasi vuoden mainostajana VV-auto, onnittelut! Palkintoa olivat tilaisuudessa noutamassa Volkswagenin, Audin, Seatin ja Volkswagen hyötyajoneuvojen edustajat.
Mainoskakkulapio on jaettu vuosittain ansioituneelle media- ja mainosalan toimijalle 1980-luvun puolivälistä lähtien. Palkinnon saaja on vaihdellut medioista mainostajiin ja media-alan liittoihin.
Twitter @KantarFinland #Mainosvuosi