Viestintä & mediavalinnat

Olet täällä

Puhuttele kohderyhmääsi oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja oikealla viestillä

Onnistunut brändinrakennus edellyttää tehokasta viestintää oikealle kohdeyleisölle. Valittavana on valtava määrä medioita ja formaatteja, ja viestisi on saatava kuuluville yhä vaativammilla markkinoilla. Tarkat ja luotettavat tutkimustulokset niin medioista, medioiden käyttötottumuksista ja käyttäjistä kuin viestinnästä ja mainonnastakin luovat näkemyksen tuloksekkaalle suunnittelulle.

 

Pohja suunnittelulle

Ad Intelligence antaa tarkkaa ja ajantasaista tietoa eri toimialojen, medioiden ja brändien mainospanostuksista. Tieto on olennainen apu suunnittelutyöhön niin mainostajalle, medialle kuin mediatoimistollekin:

  • Mainonnan kohdentumisen muutokset ja kehityssuunnat antavat kuvan markkinoista nopeasti
  • Eri brändien mediaryhmäkohtaiset panostukset, toimialan yleinen kehitys ja alueelliset painotukset kertovat kilpailijoiden viestintästrategiasta ja ratkaisuista
  • Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää mediamainonnasta -tietopaketti soveltuu sekä koko markkinatilanteen seurantaan että oman yrityksesi markkinointitoimenpiteiden ja -investointien tarkkaan suunnitteluun, kohdentamiseen ja ajoittamiseen
  • Lähes rajattomat aineiston jalostus- ja tarkastelumahdollisuudet takaavat juuri sinun tarpeisiisi parhaiten soveltuvan raportin ja näkökulman. Tiedon käsittely onnistuu itsenäisesti AdExpress-verkkopalvelulla tai voit tilata yksilöllisesti räätälöidyn raportin.
  • Saat nopeasti tietoa toimialasi mainonnan kehityksestä maailmalla, sillä kansainvälinen verkostomme kattaa valtaosan kaikesta mediamainonnasta maailmassa. Seurannassamme on tuhansia tv- ja radiokanavia sekä internetsivustoja ja yli kymmenen tuhatta lehtinimikettä. 
  • Suomessa keräämistämme tiedoista selviävät toimiala-, tuoteryhmä-, tuotemerkki-, mainostaja-, media- ja mediaryhmäkohtaiset mainospanostukset sekä valtakunnallisesti että alueittain. Tiedot kerätään kuukausittain yli 300 medianimikkeestä ja seurantamme kattaa yli 80% Suomen koko mediamarkkinasta.
  • Luotettavan ja arvostetun mittauksen avulla on mahdollista tehdä trendiseurantaa hyvinkin pitkällä ajanjaksolla. Seuranta on mahdollista myös yksityiskohtaisella tuotemerkkijaottelulla.

 

Mainonnan luovan toteutuksen testaaminen

Varmista mainontasi erottuminen ja viestin läpimeno optimoimalla luova toteutus. Link-työkalumme on ratkaisu silloin, kun haluat...

  • Optimoida luovan suunnittelun tuottavuuden
  • Ennustaa mainonnan lyhyen ja pitkän aikavälin vaikutusta brändiisi ja myyntiin
  • Nopeasti tulokset (jopa alle viikossa)