Sisältöjä kuluttajien ehdoilla
Kuluttajan mediakäyttäytyminen on viime vuosina muuttunut rajusti. Internetin kehitys ja digitalisoituminen ovat muuttaneet koko toimialaa. Perinteisten liiketoimintamallien rinnalle on tullut voimakkaasti uusia digitaalisia palveluratkaisuja. Kuluttajat käyttävät mediasisältöjä useilla eri päätelaitteilla erilaisissa tilanteissa, erityisesti mobiilin merkitys korostuu. Kuluttajien huomiosta ei kilpailla vain kotimaisten toimijoiden kesken, vaan myös kansainvälisten sisällöntarjoajien palvelut ovat helposti kuluttajien saatavilla. Medioiden tulee tuottaa ja tarjota sisältöjä kuluttajien ehdoilla heidän suosimiinsa välineisiin. Perinteiset ja digitaaliset mediaratkaisut tulevat kuitenkin säilymään markkinoilla rinnakkain vielä pitkään.
Markkinoija on monenlaisten haasteiden edessä. Markkinointipanostuksilta odotetaan suoraa vaikutusta liiketoimintaan, hukkainvestointeja ei haluta tehdä. Erottuakseen kilpailijoista markkinoijan on suunniteltava yhä tarkemmin suunnattuja ja ajoitettuja viestejä ja kampanjoita yhä fragmentoituvimmille kohderyhmille.
Palvelemme mediamarkkinointia ja -myyntiä, medioiden sisällöntuotantoa, strategisen ja operatiivisen tason mediasuunnittelua sekä mainonnan luovaa suunnittelua monipuolisilla ja syvällisillä tutkimuksillamme. Tarjoamme edistykselliset mediatutkimuksen ratkaisut, joilla ymmärtää kuluttajan mediakäyttäytymistä ja sen muutosta. Kansainvälisen Kantar Median tutkimustarjonta ja -ratkaisut ovat myös asiakkaidemme käytettävissä.