Mind Kuluttaja tarjoaa luotettavaa ja laadukasta tietoa päätöksentekoon syventämällä kuluttajaymmärrystä ja tunnistamalla kuluttajatrendejä. Saat monipuoliset mahdollisuudet peilata suomalaisia kohderyhmiä sekä tehostaa markkinointiviestintääsi.
Tietopankkiin on mahdollista mallintaa omat segmentit tai rakentaa räätälöidyt kohderyhmät aineistoon. Kaikkea tietoa voi tarkastella segmenttien tai kohderyhmien kautta.
Mind Kuluttaja kertoo suomalaisten kuluttajien suhteen 150 tuotekategoriaan, noin 1400 brändiin, ketjuun ja ostospaikkaan sekä yksityiskohtaisesti mediakulutukseen. Se luo kokonaiskuvan mediakäytöstä: minkä medioiden ja kanavien kautta kohderyhmät tavoitetaan, miten he suhtautuvat mainontaan ja mikä on heidän suhteensa digitaalisuuteen.
TGI - Kanava kansainväliseen tutkimustietoon
Mind Kuluttaja on osa Kantarin globaalia TGI-tutkimusten verkostoa. Kauttamme hankit keskitetysti kuluttaja-, brändi- ja mediakäyttötietoa lähes 70 maasta. Tutkimustietojen laajuus ja tietojen yhdisteltävyys tarjoaa vahvat eväät myös strategiseen suunnitteluun ja segmentointiin.