Innovaatiot & tuotekehitystutkimus

Olet täällä

Menestyvien yritysten on vastattava kuluttajien muuttuviin tarpeisiin ja se edellyttää jatkuvaa innovointia. Edelläkävijäbrändit onnistuvat muutoksessa, ovat herkkiä ja nopeasti reagoivia – ja saavat kuluttajan huomion. Kantar Marketplace tarjoaa ensiluokkaiset tutkimusmenetelmät. Se on nopea, taloudellinen ja tehokas, automatisoitu markkinatutkimusalusta ketterään päätöksentekoon kuluttajanäkökulmasta. Visit Kantar Marketplace

 

- Ideaseulonta | Tunnista parhaat ideat
- Konseptitestaus | Optimoi voittajakonseptit
- Pakkaustestaus | Varmista erottuvat pakkaukset 

 

 

Uusien ja nykyisten tuotteiden ja palveluiden kehittäminen sekä valikoimalaajennukset

Menestyvät yritykset löytävät ja keskittyvät jo aivan prosessin alkuvaiheessa parhaan kasvupotentiaalin ideoihin ja pystyvät tuomaan uutuudet nopeasti markkinoille. Onnistuneet innovaatiot kasvattavat myyntiä ja rakentavat brändiä pitkällä tähtäimellä tuottaen mieleenpainuvia ja erottavia kokemuksia brändilupauksen mukaisesti.

Uusien tuotteiden ja palveluiden tulisi varmistaa liiketoiminnan kasvu kannattavasti, mutta yli 80% lanseerauksista epäonnistuu. Voimme todistetusti kasvattaa onnistumisen mahdollisuuksia. Tämä edellyttää yritykseltä rohkeutta keskittyä tunnistamaan oikeat mahdollisuudet alusta asti.

Autamme sinua haarukoimaan mahdollisuuksia niin, että uuden tuotteen tai palvelun vaikutukset liiketoiminnan todelliseen kasvuun selviävät. Huomioimme nykyisen, yksilökohtaisen tuotekäytön ja mallinnamme muutokset siinä. Saat perinteistä keskiarvoihin perustuvaa laskelmaa tarkemman ennusteen ja yksilöllisempää ymmärrystä potentiaalista.

Käytämme viimeisimpiä kvalitatiivisia ja kvantitatiivisia tekniikoita. Päästäksemme lähemmäs kasvun mahdollisuuksia erityyppisissä tilanteissa hyödynnämme tehokkaasti myös mobiilia ja sosiaalista mediaa.

Priorisoi ja optimoi menestyksesi >

Kysy lisää!