Ajankohtaista

Kantar Café 21.3.2019 - Dynaaminen brändi, haastamista ja hallintaa

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa. Ne brändit kasvavat, jotka erottuvat merkityksellisesti, tuovat hyvää ihmisten elämään ja varmistavat asemansa kuluttajien mielissä. Haasteena on jatkuvasti lisääntyvät mediakanavat ja kosketuspisteet sekä vaativammat kuluttajat, joilla on valinnanvaraa ja vaikutusmahdollisuuksia. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut yhtä tärkeää tietää kuinka, milloin ja missä olla brändinä läsnä.

Mediamainonnan markkinaosuudet uudella mediaryhmäjaolla Q3 2018

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen. Verkkomainonta on aikaisemmin esitetty yhtenä kokonaisuutena. Sen rinnalle tuotiin uudenlaista näkökulmaa mainonnasta kuluttajan mediapäivässä.

Mediamainonnan jakautuminen uudella tavalla saadaan laskemalla yhteen perinteisten ja digitaalisten medioiden mainospanostukset.

Mediamainonnan markkinaosuudet uudella mediaryhmäjaolla Q2 2018

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen. Verkkomainonta on aikaisemmin esitetty yhtenä kokonaisuutena. Sen rinnalle tuotiin uudenlaista näkökulmaa mainonnasta kuluttajan mediapäivässä.

Mediamainonnan jakautuminen uudella tavalla saadaan laskemalla yhteen perinteisten ja digitaalisten medioiden mainospanostukset.

Olemme päivittäneet tietosuojaselosteemme

Uusi tietosuoja-asetus ei aiheuta periaatteessa isoja muutoksia Kantar TNS:lle -  tutkimuksiin vastaajien anonymiteetti on ollut vuosikymmenet lähtökohtana toiminnallemme. Tietosuojaan liittyviä ohjeita on jo aiemmin kirjattu tutkimusalan kansainvälisen järjestön ESOMARin sääntöihin sekä markkinatutkimustoimialan ISO 20252 -standardiin, joita kumpaakin olemme jo pitkään noudattaneet.  

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ajankohtaista