Ajankohtaista

Mediamainonta oli pienessä laskussa vuoden ensimmäisellä kvartaalilla

Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 276 milj. €. Laskua vuoden 2019 tammi-maaliskuuhun verrattuna oli -1 %. Koronatilanteen vaikutus mediamainontaan alkoi vasta maaliskuun puolivälissä, joten suuremmat vaikutukset tulevat näkymään vasta toisen kvartaalin luvuissa.

Mediaryhmistä kasvusuuntaisia olivat vain verkko- ja ulkomainonta. Muissa mediaryhmissä panostukset laskivat. Mediaryhmien osuuksia tarkasteltaessa suurin osuus oli verkkomedialla.

Panostamme liiketoiminnan jatkuvuuteen ja työntekijöiden hyvinvointiin

Kantarilla panostamme liiketoiminnan jatkuvuuteen ja työntekijöiden hyvinvointiin noudattaen maakohtaisia viranomaisohjeistuksia. Toimintamme jatkuu kuten aiemmin ja palvelumme ovat käytössäsi. Töiden jatkuvuuden tueksi meillä on käytössä kansainvälinen BCP (Business Continuity Protocol) -käytäntö. Analysoimme globaalisti toimintaamme jatkuvasti.

Tunnista myyntiosaamisen ja asiakaspalvelun totuuden hetket

ŠKODA autoja maahantuova Helkama-Auto haluaa olla varma myyntiprosessinsa toimivuudesta. Toimiiko luotu myyntiprosessi vähittäismyynnissä suunnitellun tehokkaasti?

”Autokauppa on monen eri vaiheen summa. Meille myyntiprosessin eri vaiheiden mittaaminen on se varsinainen juttu ja ainoa keino mitata sitä johdonmukaisesti on mystery shopping”, kertoo ŠKODA autoja maahantuovan Helkama-Auton myynti- ja kenttäjohtaja Kimmo Vainio.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ajankohtaista