Ajankohtaista

Mediabrändien markkinaosuudet uudella mediaryhmäjaolla Q2 2018

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen. Verkkomainonta on aikaisemmin esitetty yhtenä kokonaisuutena. Sen rinnalle tuotiin uudenlaista näkökulmaa mainonnasta kuluttajan mediapäivässä.

Mediamainonnan jakautuminen uudella tavalla saadaan laskemalla yhteen perinteisten ja digitaalisten medioiden mainospanostukset.

Olemme päivittäneet tietosuojaselosteemme

Uusi tietosuoja-asetus ei aiheuta periaatteessa isoja muutoksia Kantar TNS:lle -  tutkimuksiin vastaajien anonymiteetti on ollut vuosikymmenet lähtökohtana toiminnallemme. Tietosuojaan liittyviä ohjeita on jo aiemmin kirjattu tutkimusalan kansainvälisen järjestön ESOMARin sääntöihin sekä markkinatutkimustoimialan ISO 20252 -standardiin, joita kumpaakin olemme jo pitkään noudattaneet.  

Mediabrändien markkinaosuudet uudella mediaryhmäjaolla

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen. Verkkomainonta on aikaisemmin esitetty yhtenä kokonaisuutena. Sen rinnalle tuotiin uudenlaista näkökulmaa mainonnasta kuluttajan mediapäivässä.

Mediamainonnan jakautuminen uudella tavalla saadaan laskemalla yhteen perinteisten ja digitaalisten medioiden mainospanostukset.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ajankohtaista