Ajankohtaista

Kantar kertoo Kantar Publicin liiketoiminnan myynnistä Trilantic Europelle

Maailman johtava data-analytiikka- ja brändikonsultointikonserni Kantar on tehnyt sopimuksen Kantar Publicin myynnistä Trilantic Europelle, Euroopassa toimivalle keskisuuriin yrityksiin keskittyvälle pääomasijoitusyhtiölle.

Sopimuksen myötä Kantar Publicista tulee maailmanlaajuisesti suurin julkiselle ja kolmannelle sektorille tutkimustietoon perustuvia yhteiskunnallisia faktoja, näkemyksiä ja konsultointia tarjoava yritys.

Kantar vahvistaa asemaansa markkinajohtajana markkinoinnin ROI-mittauksessa ostamalla tanskalaisen markkinoinnin mittaus- ja optimointiyrityksen

Blackwood Seven on johtava markkinoinnin tehokkuuden ja suunnittelun ratkaisujen toimittaja. Se tarjoaa skaalautuvaa, tekoälyllä toimivaa ja evästeetöntä markkinoinnin mittausta. Edistyksellinen analytiikka tuottaa tarkan näkymän markkinoinnin ROIsta, minkä ansiosta markkinoijat voivat optimoida investointejaan ja ennustaa liiketoiminnan tuloksia.

Syvempää tietoa kävijöistä ja kävijäkokemuksesta

Espoon Modernin taiteen museo EMMA halusi entistä syvällisempää tietoa kävijöidensä odotuksista ja kokemuksista. Samalla tutkimusyhteistyöhön haluttiin jatkuvuutta sekä kehittyvää kumppanuutta. 

”Kantarilla tuntui olevan hyvä ote ja valmiutta kuunnella. Kantar myös ymmärsi suoralta kädeltä vähän erikoisemman toimintaympäristömme”, painottaa EMMAn intendentti Reetta Kalajo.

Vuoden 2021 arvokkaimmat globaalit brändit – Tesla kovin nousija

Taloudellinen optimismi nosti maailman arvokkaimmat brändit ennätyskasvuun vuonna 2021. Kantarin globaalissa BrandZ-tutkimuksessa sadan arvokkaimman brändin kokonaisarvo nousi 7 100 biljoonaan Yhdysvaltain dollariin. Kasvua edellisvuoteen oli 42 prosenttia. Pörssikurssien ja sen myötä brändien arvon nousu ennätystasolle johtuu talouden elvytyspaketeista, rokotteiden paremmasta saatavuudesta ja BKT:n näkymien parantumisesta.

Sivut

Tilaa syöte RSS - Ajankohtaista