Uutiset

Uutiskirje

Verkottoituneessa maailmassa ja murrettaessa toimialoja luottamus on keskeinen muutosvoima.


Uutiskirje

Kantar Median kansainvälisen Dimensions 2018 -tutkimuksen mukaan vain 40 % kuluttajista kokee saavansa aiempaa enemmän itselle relevanttia mainontaa.


Lehdistötiedote

Huhti-kesäkuussa 2018 mediamainonnan määrä laski -2,5 % suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen.


Uutiskirje

Lähes kaikkien automerkkien maine Suomessa on noussut jo useamman vuoden peräkkäin.


Uutiskirje

Yritykselle on ensiarvoisen tärkeää tuntea oma kohderyhmänsä. Miksi kuluttaja ostaa juuri tiettyä tuotetta tai palvelua?


Uutiskirje

Hyvä markkinoija! Tuntuu siltä, että tapani toimia, tehdä päätöksiä ja kuluttaa on kuuma keskustelunaihe tällä hetkellä. Näin ollen päätin kertoa sinulle hieman itsestäni ja kollegoistani, jotta yhteistyömme olisi entistä sujuvampaa.


Ajankohtaista

Aamiastilaisuudet on tarkoitettu eri alojen päättäjille ja asiantuntijoille.


Uutiskirje

Elämme kuluttamisen aikakautta, ja silti millään toimialalla kasvu ei ole itsestäänselvyys.


Lehdistötiedote

Tammi-maaliskuussa 2018 mediamainonnan määrä laski -2,3 % suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan.