Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toi
Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista, puhuttiinpa sitten yrityksist
Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.
Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.
Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 251 milj. €.
Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.
Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.
49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.
Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.
Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 227 milj. €.