Maailman johtava data-analytiikka- ja brändikonsultointikonserni Kantar on tehnyt sopimuksen Kantar Publicin myynnistä Trilantic Europelle,
Blackwood Seven on johtava markkinoinnin tehokkuuden ja suunnittelun ratkaisujen toimittaja.
Kuluttajien tavoittamisessa hyödynnetään tutkittua tietoa yhä monikanavaisemmin mediasuunnittelusta aina digitaaliseen ja suoraan kohdentamiseen.
Creative Effectiveness Awards on vuotuinen juhlistus maailman parhaalle mainonnalle. Suomen webinaari järjestetään 25.5.2022 klo 9.
Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 293 milj. €.
Suomalaiset eivät haluaisi siirrellä kelloja, vaan siirtyä pysyvästi joko nykyisin käytettyyn kesä- tai talviaikaan.
Kuluttajien tavoittamisessa on nyt mahdollista hyödyntää tutkittua tietoa yhä monikanavaisemmin. Kantarin ja Profinderin uusi innovatiivinen ratkaisu liittää yhteen tutkimusosaamisen ja kohderyhmäpoiminnat kokonaan uudella tavalla.
Omista asiakkaista saatava tieto on tärkeää, mutta usein se kertoo kohderyhmän tilanteesta vain rajallisesti.
Heikkojen ideoiden erottaminen nopeasti kehityskelpoisista on innovaatiotestauksen todellinen haaste. Ideoiden testaaminen on nykyisin helppoa automatisoidun ideaseulonnan ansiosta.
Oman yrityksen tilanteen suhteuttaminen kilpailukenttään antaa työkaluja panostusten ja kohdennusten optimoinnille.
Kuluttajien tunnelmat viestivät nyt vakaudesta ja luottamuksesta. Olemme jo päässeet tai ainakin matkalla uuteen normaalitilaan.
Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 276 miljoonaa euroa vuonna 2021 ja mainonnan määrä kasvoi +13,4 % edellisvuoteen verrattuna.