Uutiset

Uutiskirje

Sanoman Caroline Lilius, Head of Consumer Insight & Strategic Branding, kertoo Kantarin kanssa toteutetusta segmentoinnista.


Uutiskirje

Kuinka rakentaa vahvaa brändiä digikaudella? Ja mikä on se viisastenkivi, joka kasvavilla brändeillä on hallussaan?


Ajankohtaista

Brändien talona tunnettu tutkimukseen, data-analytiikkaan ja konsultointiin erikoistunut Kantar kokoaa osaamisensa yhden emobrändin alle.


Ajankohtaista

Tule verkostoitumaan ja kuulemaan mediamarkkinoiden tilanteesta, medioiden ja mainostajien haasteista tavoittaa kohderyhmiä.


Ajankohtaista

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa.


Uutiskirje

Kantarin laajasta kansainvälisestä selvityksestä ilmenee, että markkinoijat tekevät mielestään mainontaa, jossa sukupuolia kohdellaan tasap


Uutiskirje

Ihmisten päätöksenteon taustalla vaikuttavat tunteet. Näin tapahtuu niin kuluttajalla kuin bisnespäättäjälläkin.


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 246 miljoonaa euroa vuonna 2018 ja mainonnan määrä kasvoi +2,3 % edellisvuoteen verrattuna.


Uutiskirje

Todellinen murros lähtee toistaiseksi ratkaisemattomista asiakastarpeista.


Uutiskirje

Tuoteryhmien tai toimialojen kasvu ei ole itsestäänselvyys, vaikka elämme kuluttamisen aikakautta. Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu alati ja toimialojen rajat murtuvat.