Uutiset

Uutiskirje

Klaus Kuhanen, Outdoor Finland – Suomen Ulkomainosliiton puheenjohtaja näkee digitaalisuuden, datan ja investointien olevan jatkossakin kasvun takeena.


Lehdistötiedote

Tammi-maaliskuussa 2019 mediamainonnan määrä laski -1,5 % suhteessa vuoden 2018 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) pääpalkintojen arvonnassa 3000 euron lahjakortin voittivat Heli Kaarinasta ja Saana


Uutiskirje

Sanoman Caroline Lilius, Head of Consumer Insight & Strategic Branding, kertoo Kantarin kanssa toteutetusta segmentoinnista.


Uutiskirje

Kuinka rakentaa vahvaa brändiä digikaudella? Ja mikä on se viisastenkivi, joka kasvavilla brändeillä on hallussaan?


Ajankohtaista

Brändien talona tunnettu tutkimukseen, data-analytiikkaan ja konsultointiin erikoistunut Kantar kokoaa osaamisensa yhden emobrändin alle.


Ajankohtaista

Tule verkostoitumaan ja kuulemaan mediamarkkinoiden tilanteesta, medioiden ja mainostajien haasteista tavoittaa kohderyhmiä.


Ajankohtaista

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa.


Uutiskirje

Kantarin laajasta kansainvälisestä selvityksestä ilmenee, että markkinoijat tekevät mielestään mainontaa, jossa sukupuolia kohdellaan tasap


Uutiskirje

Ihmisten päätöksenteon taustalla vaikuttavat tunteet. Näin tapahtuu niin kuluttajalla kuin bisnespäättäjälläkin.