Uutiset

Ajankohtaista

Kuluttajien selviytymisstrategiat ja brändien tuki kuluttajien erilaisiin emotionaalisiin tarpeisiin


Uutiskirje

Kantar kerää ymmärrystä kuluttajien emootioista, asenteista ja käyttäytymisestä globaalissa COVID-19-barometrissa.


Uutiskirje

Markkinoijia mietityttää tällä hetkellä kuinka he voivat pitää brändinsä terveinä ja elinvoimaisina globaalissa kriisissä.


Blogi

Moni startup-yrittäjä suunnittelee laajentumista kansainvälisille markkinoille suuremman kasvupotentiaalin ja laajemman asiakaskunnan takia


Ajankohtaista

ŠKODA autoja maahantuova Helkama-Auto haluaa olla varma myyntiprosessinsa toimivuudesta.


Blogi

Yritys pääsee asiakkaan valintalistalle vasta, kun se ymmärtää syvällisesti asiakkaan mielenmaiseman, kirjoittaa markkinatutkimusyritys Kan


Blogi

Mainonnan ennustettiin siirtyvän radikaalisti verkkoon 2010-luvun aikana, mutta niin ei käynytkään.


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 259 miljoonaa euroa vuonna 2019 ja mainonnan määrä kasvoi +1,2 % edellisvuoteen verrattuna.


Ajankohtaista

Heinä-syyskuussa 2019 mediamainonnan määrä laski -1,9 % suhteessa vuoden 2018 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista