Uutiset

Uutiskirje

Muuttuneeseen kysyntään voi vastata, kun ymmärtää ihmisten käyttäytymistä ja valintoja


Uutiskirje

Pystyäkseen aidosti hyödyntämään emootioita liiketoiminnassa, yritysten on mentävä paljon syvemmälle kuin


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 126 miljoonaa euroa vuonna 2020 ja mainonnan määrä laski -11,3 % edellisvuoteen verrattuna.


Ajankohtaista

Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toi


Blogi

Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista, puhuttiinpa sitten yrityksist


Uutiskirje

Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.


Blogi

Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.


Lehdistötiedote

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 251 milj. €.


Blogi

Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.


Blogi

Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.