Uutiset

Uutiskirje

Kantarin laajasta kansainvälisestä selvityksestä ilmenee, että markkinoijat tekevät mielestään mainontaa, jossa sukupuolia kohdellaan tasap


Uutiskirje

Ihmisten päätöksenteon taustalla vaikuttavat tunteet. Näin tapahtuu niin kuluttajalla kuin bisnespäättäjälläkin.


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 246 miljoonaa euroa vuonna 2018 ja mainonnan määrä kasvoi +2,3 % edellisvuoteen verrattuna.


Uutiskirje

Todellinen murros lähtee toistaiseksi ratkaisemattomista asiakastarpeista.


Uutiskirje

Tuoteryhmien tai toimialojen kasvu ei ole itsestäänselvyys, vaikka elämme kuluttamisen aikakautta. Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu alati ja toimialojen rajat murtuvat.


Uutiskirje

NeedScope AI arvioi brändin strategisen positioinnin toteutuksen ja ohjaa eri kosketuspisteiden rakentamaa brändimielikuvaa.


Lehdistötiedote

Heinä-syyskuussa 2018 mediamainonnan määrä laski -0,6 % suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen.


Ajankohtaista

Tapahtuma porautuu nouseviin ilmiöihin ja trendeihin. Tapahtumassa julkistetaan vuoden 2018 mediamainonnan määrä.


Uutiskirje

Suomalaiset viettävät päivittäin medioiden parissa 7 tuntia ja 57 minuuttia. Mediapäivän minuutteja lisää eri medioiden samanaikainen käyttö.