Uutiset

Uutiskirje

Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.


Blogi

Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.


Lehdistötiedote

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 251 milj. €.


Blogi

Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.


Blogi

Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.


Uutiskirje

49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.


Blogi

Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.


Lehdistötiedote

Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 227 milj. €.


Uutiskirje

Maailman johtavista, kasvua saavuttaneista yrityksistä 64 % pitää dataa ja analytiikkaa strategisen päätöksentekonsa ytimessä. 


Ajankohtaista

Ensimmäisenä pohjoismaisena markkinatutkimusyrityksenä Kantar TNS Oy on sertifioitunut ISO 20252:2019-laatustandardiin.  Standardi turvaa niin asia


Blogi

Brändit eivät voi hiljentyä kriisitilanteessa, sillä vahvat ja aktiiviset brändit selviytyvät murroksesta nopeammin. Kaupallinen johtaja Anna Porvari kertoo, millainen mainonta korona-aikana toimii.