Uutiset

Ajankohtaista

Brändien talona tunnettu tutkimukseen, data-analytiikkaan ja konsultointiin erikoistunut Kantar kokoaa osaamisensa yhden emobrändin alle.


Ajankohtaista

Tule verkostoitumaan ja kuulemaan mediamarkkinoiden tilanteesta, medioiden ja mainostajien haasteista tavoittaa kohderyhmiä.


Ajankohtaista

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa.


Uutiskirje

Kantarin laajasta kansainvälisestä selvityksestä ilmenee, että markkinoijat tekevät mielestään mainontaa, jossa sukupuolia kohdellaan tasap


Uutiskirje

Ihmisten päätöksenteon taustalla vaikuttavat tunteet. Näin tapahtuu niin kuluttajalla kuin bisnespäättäjälläkin.


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 246 miljoonaa euroa vuonna 2018 ja mainonnan määrä kasvoi +2,3 % edellisvuoteen verrattuna.


Uutiskirje

Todellinen murros lähtee toistaiseksi ratkaisemattomista asiakastarpeista.


Uutiskirje

Tuoteryhmien tai toimialojen kasvu ei ole itsestäänselvyys, vaikka elämme kuluttamisen aikakautta. Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu alati ja toimialojen rajat murtuvat.


Uutiskirje

NeedScope AI arvioi brändin strategisen positioinnin toteutuksen ja ohjaa eri kosketuspisteiden rakentamaa brändimielikuvaa.


Lehdistötiedote

Heinä-syyskuussa 2018 mediamainonnan määrä laski -0,6 % suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan.