Uutiset

Uutiskirje

Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista.


Lehdistötiedote

Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 267 milj. €.


Uutiskirje

Kaikkien rationaalisten tai toiminnallisten asiakastarpeiden taustalla on aina emotionaalisia tarpeita.


Uutiskirje

Muuttuneeseen kysyntään voi vastata, kun ymmärtää ihmisten käyttäytymistä ja valintoja


Uutiskirje

Pystyäkseen aidosti hyödyntämään emootioita liiketoiminnassa, yritysten on mentävä paljon syvemmälle kuin


Lehdistötiedote

Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 126 miljoonaa euroa vuonna 2020 ja mainonnan määrä laski -11,3 % edellisvuoteen verrattuna.


Ajankohtaista

Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toi


Blogi

Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista, puhuttiinpa sitten yrityksist


Uutiskirje

Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.


Blogi

Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.