Uutiset

Ajankohtaista

Ensimmäisenä pohjoismaisena markkinatutkimusyrityksenä Kantar TNS Oy on sertifioitunut ISO 20252:2019-laatustandardiin.  Standardi turvaa niin asia


Blogi

Brändit eivät voi hiljentyä kriisitilanteessa, sillä vahvat ja aktiiviset brändit selviytyvät murroksesta nopeammin. Kaupallinen johtaja Anna Porvari kertoo, millainen mainonta korona-aikana toimii.


Ajankohtaista

Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 276 milj. €.


Ajankohtaista

Webinaari: Tilannekatsaus kuluttajan asenteisiin, odotuksiin ja käyttäytymiseen


Ajankohtaista
Webinaari: Kuluttajan asiointi verkossa ja kivijalassa ennen, nyt ja jälkeen koronan sekä vaikutukset brändeille

 


Ajankohtaista
Webinaari: Laadukas kohdentaminen tuo kustannustehokkuutta ja kasvua brändille

 


Ajankohtaista
Webinaari: Kuluttajien muuttunut mediakäyttö ja brändien mainonta kriisiaikana

 


Blogi

Brändien reagoinnilla kriisiin on suuri vaikutus siihen, kuinka nopeasti niiden liiketoiminta toipuu kriisin jälkeen.


Ajankohtaista
Webinaari: Kuluttajien odotukset brändeille kansainvälisen, paikallisen ja emotionaalisen kriisin keskellä

 


Ajankohtaista
Webinaari: Kuluttajien selviytymisstrategiat ja brändien tuki kuluttajien erilaisiin emotionaalisiin tarpeisiin

 


Blogi

Olisitko valmis luopumaan autostasi? Käyttäytyminen muuttuu Suomessa hitaasti, maailmalla ollaan avoimempia vaihtoehdoille.