Uutiset

Uutiskirje

Arvokkaimmat brändit paljastetaan vuosittain Kantarin BrandZ-analyysien pohjalta.


Uutiskirje

Onko sinulla tarve rakentaa kohderyhmiä strategiseen kohdentamiseen?


Uutiskirje

Omista asiakkaista saatava tieto on tärkeää, mutta usein se kertoo kohderyhmän tilanteesta vain rajallisesti.


Lehdistötiedote

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 290 milj. €.


Ajankohtaista

Espoon Modernin taiteen museo EMMA halusi entistä syvällisempää tietoa kävijöidensä odotuksista ja kokemuksista.


Uutiskirje

Jopa 80 % uuden auton ostajista on tyytyväisiä ostamaansa autoon hankintansa jälkeen, selviää Kantarin tuoreesta tutkimuksesta.


Uutiskirje

Suomen maatalous on alati rakennemuutoksessa - tiloja lopettaa ja jäljelle jäävien keskikoko kasvaa.


Uutiskirje

Brändien on tärkeä ymmärtää tavoiteltavien ominaisuuksien ja investointien merkitys kasvulle.


Uutiskirje

Mitä tulee kehittää tuoteryhmän kasvattamiseksi?


Lehdistötiedote

Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 314 milj. €.


Ajankohtaista

Taloudellinen optimismi nosti maailman arvokkaimmat brändit ennätyskasvuun vuonna 2021.