Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Tuoteryhmien tai toimialojen kasvu ei ole itsestäänselvyys, vaikka elämme kuluttamisen aikakautta. Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu alati ja toimialojen rajat murtuvat.


Uutiskirje

NeedScope AI arvioi brändin strategisen positioinnin toteutuksen ja ohjaa eri kosketuspisteiden rakentamaa brändimielikuvaa.


Uutiskirje

Suomalaiset viettävät päivittäin medioiden parissa 7 tuntia ja 57 minuuttia. Mediapäivän minuutteja lisää eri medioiden samanaikainen käyttö.


Uutiskirje

Tuoreen tutkimustiedon mukaan uuden autokaupan markkinoilla on tapahtunut paljon muutoksia vuoden aikana.


Uutiskirje

Verkottoituneessa maailmassa ja murrettaessa toimialoja luottamus on keskeinen muutosvoima.


Uutiskirje

Kantar Median kansainvälisen Dimensions 2018 -tutkimuksen mukaan vain 40 % kuluttajista kokee saavansa aiempaa enemmän itselle relevanttia mainontaa.


Uutiskirje

Lähes kaikkien automerkkien maine Suomessa on noussut jo useamman vuoden peräkkäin.


Uutiskirje

Yritykselle on ensiarvoisen tärkeää tuntea oma kohderyhmänsä. Miksi kuluttaja ostaa juuri tiettyä tuotetta tai palvelua?


Uutiskirje

Hyvä markkinoija! Tuntuu siltä, että tapani toimia, tehdä päätöksiä ja kuluttaa on kuuma keskustelunaihe tällä hetkellä. Näin ollen päätin kertoa sinulle hieman itsestäni ja kollegoistani, jotta yhteistyömme olisi entistä sujuvampaa.


Uutiskirje

Elämme kuluttamisen aikakautta, ja silti millään toimialalla kasvu ei ole itsestäänselvyys.


Uutiskirje

Yritysten ostopäätökset syntyvät monen eri ihmisen yhteistyönä.


Uutiskirje

TNS Mind Päättäjä -tutkimus palvelee B2B-brändimarkkinoinnin strategista ja taktista suunnittelua.