Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Pystyäkseen aidosti hyödyntämään emootioita liiketoiminnassa, yritysten on mentävä paljon syvemmälle kuin


Uutiskirje

Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.


Uutiskirje

49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.


Uutiskirje

Maailman johtavista, kasvua saavuttaneista yrityksistä 64 % pitää dataa ja analytiikkaa strategisen päätöksentekonsa ytimessä. 


Uutiskirje

Kantar kerää ymmärrystä kuluttajien emootioista, asenteista ja käyttäytymisestä globaalissa COVID-19-barometrissa.


Uutiskirje

Markkinoijia mietityttää tällä hetkellä kuinka he voivat pitää brändinsä terveinä ja elinvoimaisina globaalissa kriisissä.