Pystyäkseen aidosti hyödyntämään emootioita liiketoiminnassa, yritysten on mentävä paljon syvemmälle kuin
Olet täällä
Vetovoimaiset brändit erottuvat kilpailijoistaan merkityksellisellä tavalla.
Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.
49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.
Maailman johtavista, kasvua saavuttaneista yrityksistä 64 % pitää dataa ja analytiikkaa strategisen päätöksentekonsa ytimessä.
Kantar kerää ymmärrystä kuluttajien emootioista, asenteista ja käyttäytymisestä globaalissa COVID-19-barometrissa.
Markkinoijia mietityttää tällä hetkellä kuinka he voivat pitää brändinsä terveinä ja elinvoimaisina globaalissa kriisissä.