Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Kuluttajien tavoittamisessa hyödynnetään tutkittua tietoa yhä monikanavaisemmin mediasuunnittelusta aina digitaaliseen ja suoraan kohdentamiseen.


Uutiskirje

Creative Effectiveness Awards on vuotuinen juhlistus maailman parhaalle mainonnalle. Suomen webinaari järjestetään 25.5.2022 klo 9.


Uutiskirje

Omista asiakkaista saatava tieto on tärkeää, mutta usein se kertoo kohderyhmän tilanteesta vain rajallisesti.


Uutiskirje

Heikkojen ideoiden erottaminen nopeasti kehityskelpoisista on innovaatiotestauksen todellinen haaste. Ideoiden testaaminen on nykyisin helppoa automatisoidun ideaseulonnan ansiosta.


Uutiskirje

Oman yrityksen tilanteen suhteuttaminen kilpailukenttään antaa työkaluja panostusten ja kohdennusten optimoinnille.


Uutiskirje

Kuluttajien tunnelmat viestivät nyt vakaudesta ja luottamuksesta. Olemme jo päässeet tai ainakin matkalla uuteen normaalitilaan.


Uutiskirje

Arvokkaimmat brändit paljastetaan vuosittain Kantarin BrandZ-analyysien pohjalta.


Uutiskirje

Onko sinulla tarve rakentaa kohderyhmiä strategiseen kohdentamiseen?


Uutiskirje

Omista asiakkaista saatava tieto on tärkeää, mutta usein se kertoo kohderyhmän tilanteesta vain rajallisesti.


Uutiskirje

Jopa 80 % uuden auton ostajista on tyytyväisiä ostamaansa autoon hankintansa jälkeen, selviää Kantarin tuoreesta tutkimuksesta.


Uutiskirje

Suomen maatalous on alati rakennemuutoksessa - tiloja lopettaa ja jäljelle jäävien keskikoko kasvaa.


Uutiskirje

Brändien on tärkeä ymmärtää tavoiteltavien ominaisuuksien ja investointien merkitys kasvulle.