Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Verkottoituneessa maailmassa ja murrettaessa toimialoja luottamus on keskeinen muutosvoima.


Uutiskirje

Kantar Median kansainvälisen Dimensions 2018 -tutkimuksen mukaan vain 40 % kuluttajista kokee saavansa aiempaa enemmän itselle relevanttia mainontaa.


Uutiskirje

Lähes kaikkien automerkkien maine Suomessa on noussut jo useamman vuoden peräkkäin.


Uutiskirje

Yritykselle on ensiarvoisen tärkeää tuntea oma kohderyhmänsä. Miksi kuluttaja ostaa juuri tiettyä tuotetta tai palvelua?


Uutiskirje

Hyvä markkinoija! Tuntuu siltä, että tapani toimia, tehdä päätöksiä ja kuluttaa on kuuma keskustelunaihe tällä hetkellä. Näin ollen päätin kertoa sinulle hieman itsestäni ja kollegoistani, jotta yhteistyömme olisi entistä sujuvampaa.


Uutiskirje

Elämme kuluttamisen aikakautta, ja silti millään toimialalla kasvu ei ole itsestäänselvyys.


Uutiskirje

Yritysten ostopäätökset syntyvät monen eri ihmisen yhteistyönä.


Uutiskirje

TNS Mind Päättäjä -tutkimus palvelee B2B-brändimarkkinoinnin strategista ja taktista suunnittelua.


Uutiskirje

Brändi joutuu kamppailemaan asiakkaan suosiosta tänä päivänä aivan uudella tavalla.


Uutiskirje

Brändin omistajan on ymmärrettävä asiakkaidensa maailmaa, jotta voi rakentaa asiakkailleen merkityksellisen brändin.


Uutiskirje

Yhä monimuotoisempaa dataa halutaan hyödyntää bisneksen kehittämisessä, mutta aina ei ole niin itsestään selvää, mitä dataa tarvitaan ja kuinka analytiikkaa voidaan hyödyntää.


Uutiskirje

Hyvän olon ostaminen on yksi kasvavista terveyden ja hyvinvoinnin trendeistä.