Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Kuluttajilla on enemmän valinnan mahdollisuuksia kuin koskaan aiemmin. He myös tietävät mitä haluavat ja osaavat vaatia sitä.


Uutiskirje

Maineeltaan paras automerkki Suomessa on perinteisesti ollut Mercedes-Benz, mutta Toyota rysäytti järjestyksen uusiksi ja jätti saksalaisen


Uutiskirje

Klaus Kuhanen, Outdoor Finland – Suomen Ulkomainosliiton puheenjohtaja näkee digitaalisuuden, datan ja investointien olevan jatkossakin kasvun takeena.


Uutiskirje

Sanoman Caroline Lilius, Head of Consumer Insight & Strategic Branding, kertoo Kantarin kanssa toteutetusta segmentoinnista.


Uutiskirje

Kuinka rakentaa vahvaa brändiä digikaudella? Ja mikä on se viisastenkivi, joka kasvavilla brändeillä on hallussaan?


Uutiskirje

Kantarin laajasta kansainvälisestä selvityksestä ilmenee, että markkinoijat tekevät mielestään mainontaa, jossa sukupuolia kohdellaan tasap


Uutiskirje

Ihmisten päätöksenteon taustalla vaikuttavat tunteet. Näin tapahtuu niin kuluttajalla kuin bisnespäättäjälläkin.


Uutiskirje

Todellinen murros lähtee toistaiseksi ratkaisemattomista asiakastarpeista.


Uutiskirje

Tuoteryhmien tai toimialojen kasvu ei ole itsestäänselvyys, vaikka elämme kuluttamisen aikakautta. Kuluttajien käyttäytyminen muuttuu alati ja toimialojen rajat murtuvat.


Uutiskirje

NeedScope AI arvioi brändin strategisen positioinnin toteutuksen ja ohjaa eri kosketuspisteiden rakentamaa brändimielikuvaa.