Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Kantar kerää ymmärrystä kuluttajien emootioista, asenteista ja käyttäytymisestä globaalissa COVID-19-barometrissa.


Uutiskirje

Markkinoijia mietityttää tällä hetkellä kuinka he voivat pitää brändinsä terveinä ja elinvoimaisina globaalissa kriisissä.


Uutiskirje

Kuluttajilla on enemmän valinnan mahdollisuuksia kuin koskaan aiemmin. He myös tietävät mitä haluavat ja osaavat vaatia sitä.


Uutiskirje

Maineeltaan paras automerkki Suomessa on perinteisesti ollut Mercedes-Benz, mutta Toyota rysäytti järjestyksen uusiksi ja jätti saksalaisen


Uutiskirje

Klaus Kuhanen, Outdoor Finland – Suomen Ulkomainosliiton puheenjohtaja näkee digitaalisuuden, datan ja investointien olevan jatkossakin kasvun takeena.