Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Blogi

Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.


Blogi

Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.


Blogi

Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.


Blogi

Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.


Blogi

Brändit eivät voi hiljentyä kriisitilanteessa, sillä vahvat ja aktiiviset brändit selviytyvät murroksesta nopeammin. Kaupallinen johtaja Anna Porvari kertoo, millainen mainonta korona-aikana toimii.


Blogi

Brändien reagoinnilla kriisiin on suuri vaikutus siihen, kuinka nopeasti niiden liiketoiminta toipuu kriisin jälkeen.


Blogi

Olisitko valmis luopumaan autostasi? Käyttäytyminen muuttuu Suomessa hitaasti, maailmalla ollaan avoimempia vaihtoehdoille.


Blogi

Moni startup-yrittäjä suunnittelee laajentumista kansainvälisille markkinoille suuremman kasvupotentiaalin ja laajemman asiakaskunnan takia


Blogi

Yritys pääsee asiakkaan valintalistalle vasta, kun se ymmärtää syvällisesti asiakkaan mielenmaiseman, kirjoittaa markkinatutkimusyritys Kan


Blogi

Mainonnan ennustettiin siirtyvän radikaalisti verkkoon 2010-luvun aikana, mutta niin ei käynytkään.


Blogi

Relevantin datan tarve ja määrittely liiketoimintaa tukevassa kuluttaja-, kohderyhmä- ja asiakasymmärryksessä on viimeisten kolmen vuoden aikana räjäyttänyt yritysten tavan ajatella ja saanut ne myös tekemään asioita uudella tavalla.