Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista, puhuttiinpa sitten yrityksist
Olet täällä
Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.
Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.
Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.
Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.
Brändit eivät voi hiljentyä kriisitilanteessa, sillä vahvat ja aktiiviset brändit selviytyvät murroksesta nopeammin. Kaupallinen johtaja Anna Porvari kertoo, millainen mainonta korona-aikana toimii.
Brändien reagoinnilla kriisiin on suuri vaikutus siihen, kuinka nopeasti niiden liiketoiminta toipuu kriisin jälkeen.
Olisitko valmis luopumaan autostasi? Käyttäytyminen muuttuu Suomessa hitaasti, maailmalla ollaan avoimempia vaihtoehdoille.
Moni startup-yrittäjä suunnittelee laajentumista kansainvälisille markkinoille suuremman kasvupotentiaalin ja laajemman asiakaskunnan takia
Yritys pääsee asiakkaan valintalistalle vasta, kun se ymmärtää syvällisesti asiakkaan mielenmaiseman, kirjoittaa markkinatutkimusyritys Kan
Mainonnan ennustettiin siirtyvän radikaalisti verkkoon 2010-luvun aikana, mutta niin ei käynytkään.
Relevantin datan tarve ja määrittely liiketoimintaa tukevassa kuluttaja-, kohderyhmä- ja asiakasymmärryksessä on viimeisten kolmen vuoden aikana räjäyttänyt yritysten tavan ajatella ja saanut ne myös tekemään asioita uudella tavalla.