Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 293 milj. €.
Olet täällä
Suomalaiset eivät haluaisi siirrellä kelloja, vaan siirtyä pysyvästi joko nykyisin käytettyyn kesä- tai talviaikaan.
Kuluttajien tavoittamisessa on nyt mahdollista hyödyntää tutkittua tietoa yhä monikanavaisemmin. Kantarin ja Profinderin uusi innovatiivinen ratkaisu liittää yhteen tutkimusosaamisen ja kohderyhmäpoiminnat kokonaan uudella tavalla.
Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 276 miljoonaa euroa vuonna 2021 ja mainonnan määrä kasvoi +13,4 % edellisvuoteen verrattuna.
Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 290 milj. €.
Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 314 milj. €.
Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 267 milj. €.
Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 126 miljoonaa euroa vuonna 2020 ja mainonnan määrä laski -11,3 % edellisvuoteen verrattuna.
Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 251 milj. €.
Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 227 milj. €.
Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 276 milj. €.