Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Ajankohtaista

Huhti-kesäkuussa 2019 mediamainonnan määrä kasvoi +4,6 % suhteessa vuoden 2018 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Kurkkaa teemat ja kerro, jos haluat kutsun: https://www.kantar.fi/lomakkeet/aamia


Ajankohtaista

WPP on myymässä 60% enemmistöosuutta Kantarista kansainväliselle sijoitusyhtiö Bain Capital Private Equitylle.


Ajankohtaista

Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) pääpalkintojen arvonnassa 3000 euron lahjakortin voittivat Heli Kaarinasta ja Saana


Ajankohtaista

Brändien talona tunnettu tutkimukseen, data-analytiikkaan ja konsultointiin erikoistunut Kantar kokoaa osaamisensa yhden emobrändin alle.


Ajankohtaista

Tule verkostoitumaan ja kuulemaan mediamarkkinoiden tilanteesta, medioiden ja mainostajien haasteista tavoittaa kohderyhmiä.


Ajankohtaista

Brändityöhön on tarjolla tietoa ja dataa enemmän kuin koskaan, silti alle 10 % brändeistä kasvaa.


Ajankohtaista

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen.


Ajankohtaista

Tapahtuma porautuu nouseviin ilmiöihin ja trendeihin. Tapahtumassa julkistetaan vuoden 2018 mediamainonnan määrä.


Ajankohtaista

Kantar TNS:n kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 24.9. alkaen Anna Porvari, KTM.