Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toi
Olet täällä
Ensimmäisenä pohjoismaisena markkinatutkimusyrityksenä Kantar TNS Oy on sertifioitunut ISO 20252:2019-laatustandardiin. Standardi turvaa niin asia
Webinaari: Tilannekatsaus kuluttajan asenteisiin, odotuksiin ja käyttäytymiseen
Webinaari: Kuluttajan asiointi verkossa ja kivijalassa ennen, nyt ja jälkeen koronan sekä vaikutukset brändeille
Webinaari: Laadukas kohdentaminen tuo kustannustehokkuutta ja kasvua brändille
Webinaari: Kuluttajien muuttunut mediakäyttö ja brändien mainonta kriisiaikana
Webinaari: Kuluttajien odotukset brändeille kansainvälisen, paikallisen ja emotionaalisen kriisin keskellä
Webinaari: Kuluttajien selviytymisstrategiat ja brändien tuki kuluttajien erilaisiin emotionaalisiin tarpeisiin
ŠKODA autoja maahantuova Helkama-Auto haluaa olla varma myyntiprosessinsa toimivuudesta.
Heinä-syyskuussa 2019 mediamainonnan määrä laski -1,9 % suhteessa vuoden 2018 vastaavaan aikaan.