Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Blogi

Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.


Blogi

Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.


Uutiskirje

49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.


Blogi

Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.


Lehdistötiedote

Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 227 milj. €.


Uutiskirje

Maailman johtavista, kasvua saavuttaneista yrityksistä 64 % pitää dataa ja analytiikkaa strategisen päätöksentekonsa ytimessä. 


Ajankohtaista

Ensimmäisenä pohjoismaisena markkinatutkimusyrityksenä Kantar TNS Oy on sertifioitunut ISO 20252:2019-laatustandardiin.  Standardi turvaa niin asia


Blogi

Brändit eivät voi hiljentyä kriisitilanteessa, sillä vahvat ja aktiiviset brändit selviytyvät murroksesta nopeammin. Kaupallinen johtaja Anna Porvari kertoo, millainen mainonta korona-aikana toimii.


Lehdistötiedote

Vuoden ensimmäisellä kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 276 milj. €.


Ajankohtaista

Webinaari: Tilannekatsaus kuluttajan asenteisiin, odotuksiin ja käyttäytymiseen


Ajankohtaista
Webinaari: Kuluttajan asiointi verkossa ja kivijalassa ennen, nyt ja jälkeen koronan sekä vaikutukset brändeille