Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Ajankohtaista

Julkistamme vuoden 2020 mediamainonnan määrän ja kehitystrendit Kantar Café Onlinessa 28.1.2021.Samalla palkitsemme vuoden media- ja mainosalan toi


Blogi

Innovaatiota pidetään yleisesti yhtenä keskeisistä liiketoiminnan kasvun ja kestävän kilpailukyvyn ajureista, puhuttiinpa sitten yrityksist


Uutiskirje

Korona on tuonut rajoituksia elämäämme ja vietämme entistä enemmän aikaa kotona. Tämä näkyy mm. lisääntyneenä ajankäyttönä medioiden parissa.


Blogi

Kuluttajan tunteminen on nykyään toisaalta helpompaa, mutta samalla vaikeampaa kuin koskaan ennen.


Lehdistötiedote

Vuoden kolmannella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 251 milj. €.


Blogi

Koronan aiheuttama uusi normaali tarkoittaa yrityksille toimintojen uudelleenjärjestelyä ja ajattelutapojen muutosta.


Blogi

Yrityksen menestyksestä kertovat mittarit rakennetaan yleensä taloudellisten tunnuslukujen ympärille.


Uutiskirje

49 % kertoo kokeilleensa heille uusia brändejä, joita he aikovat ostaa jatkossakin.


Blogi

Merkityksellisesti erottuvat brändit saavuttavat 4 kertaa todennäköisemmin markkinaosuutta.


Lehdistötiedote

Vuoden toisella kvartaalilla investoinnit mediamainontaan olivat noin 227 milj. €.