Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Ajankohtaista

Tapahtuma porautuu nouseviin ilmiöihin ja trendeihin. Tapahtumassa julkistetaan vuoden 2018 mediamainonnan määrä.


Uutiskirje

Suomalaiset viettävät päivittäin medioiden parissa 7 tuntia ja 57 minuuttia. Mediapäivän minuutteja lisää eri medioiden samanaikainen käyttö.


Uutiskirje

Tuoreen tutkimustiedon mukaan uuden autokaupan markkinoilla on tapahtunut paljon muutoksia vuoden aikana.


Ajankohtaista

Kantar TNS:n kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 24.9. alkaen Anna Porvari, KTM.


Ajankohtaista

Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) pääpalkintojen arvonnassa 3000 euron lahjakortin voittivat Timo Raumalta ja Pekka Virroilta.


Uutiskirje

Verkottoituneessa maailmassa ja murrettaessa toimialoja luottamus on keskeinen muutosvoima.


Uutiskirje

Kantar Median kansainvälisen Dimensions 2018 -tutkimuksen mukaan vain 40 % kuluttajista kokee saavansa aiempaa enemmän itselle relevanttia mainontaa.


Lehdistötiedote

Huhti-kesäkuussa 2018 mediamainonnan määrä laski -2,5 % suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Toukokuussa 2017 Kantar TNS Finland julkaisi perinteisen mediaryhmäjaon rinnalle uuden tavan mediaryhmien markkinaosuuksien esittämiseen.


Uutiskirje

Lähes kaikkien automerkkien maine Suomessa on noussut jo useamman vuoden peräkkäin.


Uutiskirje

Yritykselle on ensiarvoisen tärkeää tuntea oma kohderyhmänsä. Miksi kuluttaja ostaa juuri tiettyä tuotetta tai palvelua?


Uutiskirje

Hyvä markkinoija! Tuntuu siltä, että tapani toimia, tehdä päätöksiä ja kuluttaa on kuuma keskustelunaihe tällä hetkellä. Näin ollen päätin kertoa sinulle hieman itsestäni ja kollegoistani, jotta yhteistyömme olisi entistä sujuvampaa.