Growth through Consumer Insight 2015

Olet täällä

Vuoden 2015 tapahtuma järjestettiin teemalla Consumers are shaking the ecosystems.

TNS Gallupin Consumer Insight -tapahtuma porautui nouseviin ilmiöihin ja trendeihin, joiden ymmärtäminen mahdollistaa menestykselliset ja innovatiiviset tavat kohdata kuluttaja. Ohjelma >>

Tapahtumasta Twitterissä #‎TNSConsumerInsight @tnsgallupfi

Puhujina päivässä

Vertaistalouteen liittyvässä paneelikeskustelussa mukana toimitusjohtaja Harri Paloheimo, Piggybaggy.com, toimitusjohtaja Jussi Lystimäki, Tori.fi sekä perustaja ja tuottaja Pauliina Seppälä, Mesenaatti.me ja Yhteismaa.fi.

Successful brands appeal to the emotions. TNS:n Global Head of Brand & Communication Rosie Hawkins kertoo, kuinka vahvasti emootiot vaikuttavat kuluttajien valintoihin ja siten brändin vetovoimaisuuteen. 

Päivää luotsaamassa ja mielenkiintoisia keskusteluja herättelemässä jälleen mukaansatempaava toimittaja Tuomas Enbuske.

Kommentteja edellisiltä vuosilta

Vuoden 2014 sähköiset materiaalit: http://www.slideshare.net/tnsgallupfi

 

Lisätietoja

Päivi Kauppinen, etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

 

Kategoria: 
Ajankohtaista