Kantarista yhden brändin talo

 

Brändien talona tunnettu tutkimukseen, data-analytiikkaan ja konsultointiin erikoistunut Kantar kokoaa osaamisensa yhden emobrändin alle. Jatkossa ns. alabrändit, joista Suomessa tunnetuimmat ovat Kantar TNS, Kantar Media, Kantar Consulting ja Kantar Millward Brown jäävät historiaan ja kaikki toiminta niin Suomessa kuin globaalisti yhdenmukaistuu Kantarin alle.

”Uusi strategia heijastaa haluamme tehdä yhteistyö asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi. Poistamalla turhat raja-aidat ja panostamalla yhteistyön sujuvuuteen läpi koko organisaation pystymme tarjoamaan asiakkaillemme parempaa ja kattavampaa palvelua”, kommentoi Kantarin globaali toimitusjohtaja Eric Salama.

Suomessa Kantaria edustaa Kantar TNS Oy.

”Data, tekoäly, analytiikka ja konsultointi koko Kantarin laajuudelta ovat asiakkaittemme käytössä entistä ketterämmin. Kansainväliset menetelmät, osaaminen ja näkemykset asiakkaan liiketoiminnan kasvun tueksi löytyvät näppärästi yhdeltä luukulta”, kertoo Kantarin Suomen toimitusjohtaja Satu Yrjänen. ”Kantar ymmärtää eri markkinoita ja kohderyhmiä kokonaisuutena – mistä löytää markkinakasvua ja asiakkaita, mitä ihmiset ajattelevat, tuntevat, ostavat, äänestävät ja mitkä ovat heidän arvonsa ja asenteensa. Brändien sulautuminen yhdeksi Kantariksi on merkki halustamme kehittyä ja tarjota parasta mahdollista näkemystä liiketoiminnan tueksi asiakkaillemme”, Yrjänen kiteyttää.  

 

Lisätietoja
Kantar TNS Oy, Viestintä
Tarja Repo, puh. +358 40 565 5595
etunimi.sukunimi@kantar.com

Kategoria: 
Ajankohtaista