Kantar Café Online 22.4.2020

Kuluttajien odotukset brändeille kansainvälisen, paikallisen ja emotionaalisen kriisin keskellä

Mitä: Kantar Café Online
Missä: ON24
Milloin: keskiviikkona 22.4.2020 klo 10-10.30

Mitä odotuksia kuluttajilla on brändejä kohtaan globaalin kriisin keskellä? Kantar on tutkinut kuluttajia kriisin keskellä ja sitä, kuinka dynaamiset brändit voivat vastata ja ovat jo vastanneet kuluttajien tarpeisiin. Tarjoamme näkemyksen brändien mahdollisuuksiin rakentaa luottamusta ja vahvistaa brändin merkityksellisyyttä COVID-19-kriisin keskellä.

Toteutamme laajaa globaalia tutkimussarjaa kuluttajien emootioista, asenteista, käyttäytymisestä ja odotuksista pandemian aikana. Yli 60 maassa tehtävä tutkimus antaa hyvän näkymän siihen, mitä etenemisaallon eri vaiheissa kullakin markkinalla tapahtuu. Maat, jotka tulevat niin sanotusti jälkijunassa, kuten Suomi, pystyvät paremmin ennakoimaan tulevaa.

 

Mikäli kuuntelet tallennetta! Pahoittelut, että teknisistä syistä johtuen, tallenteen alussa on noin 10 minuuttia äänetöntä, jonka jälkeen webinaari alkaa.

 

Ilmoittaudu webinaariin tai katso tallenne >

 

 

Kategoria: 
Ajankohtaista