Kuluttajien suhde päivittäistavaraketjuihin on muuttunut

Onko hinta ainoa asia millä peli ratkeaa ja miten tavarantoimittajat voivat menestyä uudessa tilanteessa?

Kansainväliset trendit osoittavat, että kuluttajat ovat selvästi muuttaneet käyttäytymistään päivittäistavarakaupoissa, ostopaikkojen valinnassa ja itse kuluttamisessa. Kuluttajat pyrkivät yhä enenevässä määrin optimoimaan ajan, vaivan ja rahan käyttöä pt-ostoksia tehdessään. Näiden tekijöiden huomioiminen on sekä kaupalle että teollisuudelle keskeinen menestystekijä. Selvitimme laajoin tutkimuksin tämän hetkistä tilannetta. Nyt tiedämme, kuinka suomalainen kuluttaja ajattelee ja toimii, ja millainen asema eri ketjuilla on kuluttajien silmissä.

Aihepiiristä kokoamamme katsaus auttaa teollisuutta ja kauppaa asemoitumaan markkinoilla. Katsauksesta saat vastauksia muun muassa näihin kysymyksiin:

Millainen on eri pt-ketjujen tilanne markkinalla tällä hetkellä ja millaisina brändeinä eri ketjut nähdään?
Mitkä tekijät ovat merkityksellisiä ostopaikan valinnassa ja mitkä tekijät sitouttavat asiakkaita?
Kuinka eri ketjut ovat onnistuneet täyttämään kuluttajien muuttuneet vaatimukset? Ja kuinka tavarantoimittajat voivat olla tässä mukana?
Kuinka ennennäkemätön hintojen alentaminen kilpailukeinona on vaikuttanut kuluttajiin?

 

Kiinnostuitko? Saat kahden tunnin keskustelevan tilaisuuden yrityksesi myynnille ja markkinoinnille. Hintaan sisältyy myös kattava paketti esitysmateriaalia. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

 

Päivi Kauppinen, Business Area Director
gsm 050 520 2963
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Kategoria: 
Uutiskirje