Mainonta siirtyy yhä enemmän digitaalisiin kanaviin

Lehdistötiedote, julkaisuvapaa 26.1.2016 klo 12.00

Mainonta siirtyy yhä enemmän digitaalisiin kanaviin

Sähköisen mainonnan osuus mediamainonnan määrästä kasvoi 52,4 %:iin vuonna 2015. Internet- ja radiomainonta sekä ulko- ja elokuvamainonta kasvoivat. Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1155,1 miljoonaa euroa, mikä on 2,1 % vähemmän kuin edellisenä vuonna. Tiedot perustuvat TNS Gallup Oy:n yhteistyössä Mainonnan Neuvottelukunnan kanssa toteuttamaan tutkimukseen.

Lehdistötiedote kokonaisuudessaan pdf-tiedostona >

 

Lisätietoja

Director, Brand & Communication                Mainonnan Neuvottelukunta, Puheenjohtaja
Marja Honkaniemi                                        Tarja Holmgren
TNS Gallup Oy                                              MTV Oy
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com                 etunimi.sukunimi@mtv.fi
puh. 040 503 0632                                      puh. 040 750 3874

 

 

         

Kategoria: 
Lehdistötiedote