Mediamainonnan muutokset

Olet täällä

22.12.2021

Marraskuussa mainonnan määrä kasvoi +8,1 % vuoden 2020 marraskuuhun verrattuna. Mediaryhmistä laskussa oli ainoastaan aikakauslehtien mainonta. Muissa mediaryhmissä mainonnan määrä kasvoi.

Mediamainontaansa lisäsivät eniten pukeutumisen, matkailun ja liikenteen, vähittäiskaupan sekä elintarvikkeiden mainonta. Avoimien työpaikkojen ilmoittelu kasvoi marraskuussa +22,0 % vuoden takaiseen nähden.

Merkkimainonta kasvoi +3,9 %, vähittäiskaupan mainonta +19,2 % ja luokiteltu ilmoittelu +10,1 % vuoden 2020 marraskuuhun verrattuna.

Lataa veloitukseton kuukausitiedote tästä

 

Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

© Kantar TNS | Ad Intelligence. Julkaistaessa lähde mainittava.