Mediamainonnan muutokset

Olet täällä

20.3.2020

Helmikuussa mainonnan määrä laski -0,7 % vuoden 2019 helmikuuhun verrattuna. 

Mediamainontaansa lisäsivät helmikuussa erityisesti telepalveluiden, elintarvikkeiden, öljy- ja energiayhtiöiden sekä moottoriajoneuvojen mainostajat. Avoimien työpaikkojen ilmoittelu laski helmikuussa -14,2 % vuoden takaiseen nähden. 

Merkkimainonta kasvoi +0,7 % edellisvuoden helmikuuhun verrattuna. Vähittäiskaupan mainonta laski -5,7 % ja luokiteltu ilmoittelu väheni -0,7 %. 

Lataa veloitukseton kuukausitiedote tästä

 

Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

© Kantar TNS | Ad Intelligence. Julkaistaessa lähde mainittava.