Mediamainonnan muutokset

Olet täällä

19.11.2021

Lokakuussa mainonnan määrä kasvoi +6,6 % vuoden 2020 lokakuuhun verrattuna. Mediaryhmistä laskussa oli aikakauslehtien mainonta sekä televisiomainonta. Muissa mediaryhmissä mainonnan määrä kasvoi. 

Mediamainontaansa lisäsivät eniten finanssialan, vähittäiskaupan, pukeutumisen sekä öljy- ja energiayhtiöiden mainostajat. Avoimien työpaikkojen ilmoittelu kasvoi lokakuussa +49,1 % vuoden takaiseen nähden. 

Merkkimainonta kasvoi +2,4 %, vähittäiskaupan mainonta +15,5 % ja luokiteltu ilmoittelu +14,5 % vuoden 2020 lokakuuhun verrattuna. 

Lataa veloitukseton kuukausitiedote tästä

 

Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

© Kantar TNS | Ad Intelligence. Julkaistaessa lähde mainittava.