Mediamainonnan muutokset

Olet täällä

22.10.2021

Syyskuussa mainonnan määrä kasvoi +0,9 % vuoden 2020 syyskuuhun verrattuna. Mediaryhmistä laskussa oli printtimainonta sekä televisiomainonta. Muissa mediaryhmissä mainonnan määrä kasvoi. 

Mediamainontaansa lisäsivät eniten matkailun ja liikenteen, kosmetiikan, pukeutumisen ja lääkkeiden mainostajat. Avoimien työpaikkojen ilmoittelu kasvoi syyskuussa +32,0 % vuoden takaiseen nähden. 

Merkkimainonta kasvoi +0,2 %, vähittäiskaupan mainonta +1,2 % ja luokiteltu ilmoittelu +4,2 % vuoden 2020 syyskuuhun verrattuna. 

Lataa veloitukseton kuukausitiedote tästä

 

Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

© Kantar TNS | Ad Intelligence. Julkaistaessa lähde mainittava.