Mediamainonnan muutokset

Olet täällä

15.7.2021

Kesäkuussa mainonnan määrä kasvoi +41,9 % vuoden 2020 kesäkuuhun verrattuna. Viime vuoden vastaavan ajan koronan aiheuttamat vaikutukset näkyvät osaltaan vielä tämän vuoden kesäkuun kasvuluvissa. 

Mediamainontaansa lisäsivät eniten elintarvikkeiden, finanssialan, matkailun ja liikenteen sekä vähittäiskaupan mainostajat. Avoimien työpaikkojen ilmoittelu kasvoi kesäkuussa +79,9 % vuoden takaiseen nähden. 

Merkkimainonta kasvoi +45,6 %, vähittäiskaupan mainonta +38,9 % ja luokiteltu ilmoittelu +31,2 % vuoden 2020 kesäkuuhun verrattuna. 

Lataa veloitukseton kuukausitiedote tästä

 

Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

© Kantar TNS | Ad Intelligence. Julkaistaessa lähde mainittava.