Mainosvuosi

Vuonna 2019 mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 259 miljoonaa euroa ja mainonnan määrä kasvoi +1,2 % edellisvuoteen verrattuna. Mediamainonnan määrä ja Vuoden Mediatoimija 2019 julkaistiin Kantar Caféessa 29.1.2020.

Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2019 >

Onnittelut Mainoskakkulapiosta 2019 Outdoor Finland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mediamainonnan määrä ja Vuoden Mainostaja 2018 julkaistiin Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2019.

Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2018 > | Advertising Expenditure 2018 in Finland >

Palkitsemme vuosittain yrityksen, joka on menestyksekkäästi hyödyntänyt mainontaa tai edistänyt suomalaista mediamainonnan kasvua.

Onnittelut Mainoskakkulapiosta 2018 the other danish guy ja Tommi Lähde.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vuoden 2017 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkistettiin Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2018.

Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2017 >

Mainoskakkulapion pokkasi Maaseudun Tulevaisuuden Olli Kantola.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vuoden 2016 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkaistiin perinteiseen tapaan Mainosvuosi-tilaisuudessa 31.1.2017.

Lehdistotiedote Mediamainonnan Määrä 2016 >

Mainoskakkulapion pokkasi vuoden mainostajana VV-auto, onnittelut! Palkintoa olivat tilaisuudessa noutamassa Volkswagenin, Audin, Seatin ja Volkswagen hyötyajoneuvojen edustajat.

Mainoskakkulapio on jaettu vuosittain ansioituneelle media- ja mainosalan toimijalle 1980-luvun puolivälistä lähtien. Palkinnon saaja on vaihdellut medioista mainostajiin ja media-alan liittoihin.

Twitter @KantarFinland #Mainosvuosi