Mediamainonta laski 2,3 % vuoden 2014 toisen kvartaalin aikana

TNS Gallupin Ad Intelligencen seurannan mukaan huhti-kesäkuussa 2014 mediamainonnan määrä laski 2,3 % suhteessa vuoden 2013 vastaavaan aikaan. Mainonnan kehitys on edelleen laskusuuntainen, mutta lasku on maltillisempi aikaisempiin kvartaaleihin verrattuna. Positiivisia merkkejä ovat myös kasvaneet panostukset radioon, ulkomainontaan ja elokuvamediaan sekä verkkomainonnan myönteinen kehitys. Investoinnit mediamainontaan olivat kuluvan vuoden toisen kvartaalin aikana 268 milj. €.

Lehdistötiedote kokonaisuudessaan oheisessa pdf-tiedostossa.

 

Lisätietoja

Orvokki Tervo, puh. (09) 6135 0663
Marja Honkaniemi, puh. (09) 6135 0767
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Kategoria: 
Lehdistötiedote