News 'n' views: Nina Uralasta Kantar TNS:n kaupallinen johtaja

Nina Urala on nimitetty Kantar TNS:ssä kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Ninalla on 20 vuoden vankka tutkimustausta ja pitkä kokemus niin asiakkuuksista kuin eri tutkimusmetodeista. Koulutukseltaan Nina on elintarviketieteiden tohtori.  

Olet ollut Kantar TNS:llä reilun vuoden Consumer Industry & Retail -tiimin johdossa. Kerro kokemuksistasi asiakastyössä?

Tuemme asiakkaittemme kasvua niin kotimarkkinoilla kuin globaalisti. Kauttamme saa kaikki Kantarin palvelut ja asiantuntemuksen sujuvasti yhdeltä luukulta. On hienoa huomata, kuinka paljon kiinnostusta tämä on herättänyt - meillä on mahtavia asiakkaita, jotka haluavat johtaa ymmärryksellä!

Miksi valita juuri Kantar TNS kumppaniksi?  

Yhdistämme räätälöityä ja valmista tietoa helposti hyödynnettävään muotoon. Unohtaa ei voi sitäkään, että olemme Suomen ainoa aidosti kansainvälinen tutkimusyritys ja käytämme konsernimme asiantuntemusta ja työkaluja laajasti. Kantar TNS toimii yli 80 maassa ja on yksi suurimmista markkinatutkimusyrityksistä maailmassa.

Erityisen innoissani olen juuri nyt TNS Mind -kuluttajaymmärryksestä. Kun asiakkaan omaan tietoon lisätään ymmärrys kuluttajan arvoista, valinnoista ja käyttäytymisestä, saadaan kokonaisvaltainen näkemys syy-seuraussuhteista. Tämä mahdollistaa ennakoinnin ja skenaarioiden rakentamisen, viestinnän terävöittämisen ja kokonaisvaltaisen ymmärryksellä johtamisen. Pelkkä menneen tai nykyhetkenkin mittaaminen ei riitä, kun on luotava visio tulevaisuuteen – ja mielellään ennen muita.

Mikä on mottosi työympyröissä?

Haluan tehdä asiakkaan elämän helpoksi!

Kategoria: 
Ajankohtaista