Anna Porvarista Kantar TNS:n kaupallinen johtaja

Kantar TNS:n kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 24.9. alkaen Anna Porvari, KTM. Hänellä on laaja kokemus markkinoinnin ja mainonnan alalta sekä kansainvälisiltä markkinoilta että Suomesta.

”Olen seurannut kiinnostuneena Kantar TNS:n uusia avauksia datan saralla ja haluan olla mukana tuomassa kokonaisvaltaista konsultatiivista näkemystä ja kansainvälistä osaamista asiakkaittemme käyttöön. Näen digitaalisuuden läpiviennin kaikessa tekemisessämme ensiarvoisen tärkeänä. Kaikki tämä avaa uusia mahdollisuuksia asiakkaillemme kasvaa ja laajentaa liiketoimiaan niin Suomessa kuin kansainvälisillä markkinoilla”, Anna Porvari kertoo.

Annan vahvuuksia ovat markkinoinnin ja markkinatutkimuksen monialainen osaaminen, datan hyödyntäminen liiketoiminnan tukena sekä digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntäminen mainonnassa ja markkinoinnissa. Hän on työskennellyt aiemmin kymmenen vuotta New Yorkissa  mm. Kantar Millward Brownilla, jossa hän johti digitaalisen mainonnan liiketoimintayksikköä ja konsultoi mainostajia, mediatoimistoja ja mediataloja digitaalisen mainonnan mahdollisuuksista brändin rakentamisessa ja taktisissa toimenpiteissä. Viimeiset viisi vuotta hän on työskennellyt Carat Finlandin operatiivisena johtajana ja Dentsu Aegis -konsernissa asiakkuusjohtajana.

”Olemme todella iloisia, kun saamme Annan vahvistamaan joukkoamme. Hänen kokemuksensa ja osaamisensa tekivät vaikutuksen myös johtoryhmässämme. Annan tulo tukee hyvin strategiaamme ja modernia kansainvälistä otettamme asiakkaittemme hyväksi. Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä enemmän kaupallista ja konsultatiivista ajattelua sekä rohkeutta näkemysten tuottamiseen, joihin Anna tuo varmasti hyvän lisän”, Kantar TNS:n toimitusjohtaja Satu Yrjänen kertoo.

Annalla on kokemusta monilta toimialoilta ja hän on työskennellyt mm. Fiskars-konsernin, S-ryhmän, Unileverin, Kraftin, L’Oréalin ja Pfizerin kanssa. ”Kuuntele herkällä korvalla ja sovi tavoitteet yhteistyölle – niin löytyvät parhaat ratkaisut ja tekijät asiakkaan liiketoiminnan tarpeisiin”, hän kiteyttää.

Kategoria: 
Ajankohtaista