TNS Gallup on jatkossa Kantar TNS

 

Tiedote, julkaisuvapaa 9.9.2016 klo 12

TNS Gallup on jatkossa Kantar TNS

Maailman johtaviin dataa, näkemystä ja konsultointia tarjoaviin yrityksiin kuuluva Kantar yhtenäistää toimintaansa ja uudistaa brändiään. Kantarin brändejä ovat mm. Kantar TNS, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Health ja Kantar Retail, joilla kullakin on omat erityisosaamisalueensa. Kantarin yhteinen tavoite on toimia asiakkaan parhaaksi yhdistämällä osaamistamme ja tuoda parhaat palat globaaleista ratkaisuista ja teknologioista paikallisiin tarpeisiin.

Brändiuudistus heijastaa tammikuussa käynnistynyttä toimintatapamuutosta, joka edistää Kantarin eri brändien välistä yhteistyötä. Kantar tulee myös lanseeraamaan uusia erikoisosaamisalueita. Kantar Public tulee yhdistämään globaalin asiantuntemuksen julkiselta ja poliittiselta sektorilta. Kantar Consulting puolestaan tuo yhteen eri brändien asiantuntemuksen tarjoten laajat markkinoinnin ja myynnin konsultoinnin ratkaisut.

"Uusi identiteettimme on konkreettinen ja näkyvä osoitus halustamme tarjota asiakkaillemme helpommin käytettäviä ja yhtenäisiä ratkaisuja parhaalla Kantar-asiantuntemuksella. Meillä on yhteinen tavoite, haluamme toimia asiakkaan parhaaksi yhdistämällä osaamistamme”, kommentoi Eric Salama, Kantarin pääjohtaja.

”Myös Suomessa asiakkaamme ovat toivoneet meiltä yhtenäisempää tapaa hyödyntää kansainvälistä verkostoamme sekä modernimpaa, ketterämpää ja konsultatiivisempaa otetta projekteissamme – hyvästä laadusta tinkimättä. Yhtenäinen Kantar tukee viimeisen vuoden aikana tekemäämme uudistusta ja edistää asiakaskeskeistä ajatteluamme sekä toimintatapojamme. Edustamme mm. Kantar Millward Brownin ja Kantar Median tarjoamaa ja osaamista Suomessa”, jatkaa Suomen Kantar TNS:n toimitusjohtaja Satu Yrjänen.

 

Lisätietoja

TNS Gallup Oy
Satu Yrjänen, puh. 050 593 6100
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

www.tns-gallup.fi | www.tnsglobal.com | www.kantar.com
 

Kantar
Kantar kuuluu maailman johtaviin dataa, näkemystä ja konsultointia tarjoaviin yrityksiin. Kantarin tutkimuksiin ja konsultointiin erikoistuneiden yritysten 30 000 työntekijää tarjoavat inspiroivaa näkemystä ja osaamista liiketoimintastrategioihin yli 100 maassa. Kantar on osa WPP:tä ja sen palveluja käyttää yli puolet Fortunen Top 500 yrityksestä.

Kantar TNS
Kantar TNS toimii yli 80 maassa ja on yksi suurimmista markkinatutkimusyrityksistä maailmassa. Tarjoamme yrityksille näkemyksiä päätöksenteon tueksi ja kasvun ajureiksi. Autamme innovoinnin, brändinhallinnan, markkinointiviestinnän, ostokäyttäytymisen ja asiakashallinnan alueilla asiakkaitamme tunnistamaan ja optimoimaan kasvun mahdollisuudet. Olemme osa Kantaria, joka kuuluu maailman johtaviin dataa, näkemystä ja konsultointia tarjoaviin yrityksiin.

 

Kategoria: 
Lehdistötiedote