TNS Gallup strategiseen partneruuteen comScoren kanssa

TNS Gallupin emoyhtiö WPP ostaa 15-20 prosenttia comScoren osakkeista ja aloittaa strategisen yhteistyön comScoren kanssa. Kaupan vaikutuksesta TNS Gallupin internetmittausliiketoiminta siirtyy comScorelle.

- Yhdistämällä vahvuutemme voimme integroida dataa ja osaamistamme sekä palvella asiakkaitamme entistä paremmin yleisö- ja kampanjamittauksissa. Pyrkimyksemme on yhdistää digitaaliset paneelitutkimukset ja passiiviset teknologiamittaukset muihin mediatutkimuksiin ja auttaa näin asiakkaitamme suunnistamaan uudessa mediaympäristössä, sanoo Yvonne Pernodd, TNS:n toimitusjohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa.

- ComScoren ja TNS Gallupin yhteistyö luo erinomaisen pohjan kehittää verkon yleisömittausta Suomessa. ComScoren analytiikkaosaaminen yhdistettynä laadukkaasti rakennettuun paneeliin mahdollistavat esimerkiksi dataintergraatioita tv:n ja netti-tv:n välille tasolla, joka ei ole ollut aiemmin mahdollista. Kehityssuunta on erittäin positiivinen. Eija Moisala, tutkimuspäällikkö, YLE.

Lisätietoja:

Yvonne Pernodd, VD TNS SifoMarkku Luodekari, toimialajohtaja,
TNS Gallup
yvonne.pernodd@tns-sifo.semarkku.luodekari@tnsglobal.com
0701-84 20 17040 552 5580
  
Guido Fambach, SVP Sales EMEA comScoreNiina Sauvolainen, Head of Digital,
TNS Gallup
gfambach@comscore.comniina.sauvolainen@tnsglobal.com
+31 62 3940 16009 613 500
  
Stuart Wilkinson, Head of Industry Relations EMEA, comScore
swilkinson@comscore.com 
+44 7956 36374 

 

comScore
comScore, Inc. (NASDAQ: SCOR) on digitaalisen mittaamisen ja analytiikan johtava globaali toimija. Se tuottaa tietoa ja näkemystä siitä kuinka kuluttajat käyttävät verkko- ja mobiilipalveluita sekä katsovat televisiota. comScoren asiakkaat käyttävät tietoa digitaalisuutta koskevien investointiensa arvon maksimointiin. Lisätietoja: www.comscore.com/companyinfo

TNS Gallup
TNS tukee asiakkaidensa kasvustrategioita auttamalla löytämään uusia markkinoita, uusia tuotteita ja palveluita, uusia asiakkaita sekä kasvattamaan nykyasiakkaiden sitoutuneisuutta. Osaamisemme perustuu vankkaan kokemukseen ja markkinoiden johtaviin tutkimusratkaisuihin. Olemme tekemisissä kuluttajien kanssa yli 80 maassa ja ymmärrämme yksittäisten ihmisten käyttäytymistä ja asenteita ympäri maailmaa paremmin kuin kukaan muu. TNS on osa Kantar Groupia, joka on yksi maailman johtavista tutkimukseen ja konsultointiin erikoistuneista verkostoista. Lisätietoja: www.tns-gallup.fi

Kategoria: 
Lehdistötiedote