TNS Gallup avaa oman datansa bränditaloille TNS Mindin avulla

Yritysten muuttuneiden tarpeiden ja toimintatapojen myötä pelkkä tiedolla johtaminen ei enää riitä, vaan on päästävä syvemmälle - ymmärrykseen siitä, mikä toimialaa ja asiakkaiden käyttäytymistä ajaa. Ymmärryksellä johtamisen merkitys on kasvussa. Yritykset, jotka johtavat liiketoimintaansa kokonaisvaltaisella ymmärryksellä menestyvät. Tieto asiakkaiden nykyisestä käyttäytymisestä ei riitä, vaan on ymmärrettävä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja miksi.

TNS Gallup avaa oman datansa ja tarjoaa jatkossa monipuolisia tietokantojaan bränditaloille suoraan heidän järjestelmiinsä mm. segmentoinnin pohjaksi. Yrityksille, joilla ei ole esimerkiksi omaa insight-yksikköä TNS tarjoaa kootusti dataa ja ymmärrystä pienemmissä ja kustannustehokkaissa paketeissa. Sisältöjä ovat mm. toimialan ja sen brändien tilanne markkinalla sekä siihen vaikuttavat trendit, digitaalinen kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen, kuluttajien suhtautuminen ruokaan, terveyteen ja hyvinvointiin. 

TNS vahvistaa samalla konsultaatiotaan datan avulla asiakastarpeiden mukaiseksi. "Datan tarjoaminen ja konsultaatio sen ympärillä auttaa yrityksiä heidän liiketoimintansa kasvussa, tuote- ja innovaatiokehityksessä, brändin rakentamisessa, asiakaslujuuden ymmärtämisessä ja uusien markkinoiden valtaamisessa", kertoo Innovation and Consulting Director Päivi Kauppinen.

"Olemme kuunnelleet asiakkaitamme ja yhdistäneet tietokantojamme palvelemaan asiakkaiden yhä vaativampia tarpeita”, sanoo TNS Gallupin toimitusjohtaja Satu Yrjänen. TNS Mind -tietokannat sisältävät mm. kuluttaja- ja päättäjäkäyttäytymiseen vaikuttavat ilmiöt, asenteet, brändimielikuvat, preferenssit ja ostokäyttäytymisen. Sieltä löytyvät myös digitaaliseen kuluttamiseen, kanta-asiakasohjelmiin, median käyttöön ja lifestyleen liittyvät käyttäytymistä selittävät tekijät.

”TNS Mindin avulla näet tulevaisuuteen ennen muita. Kirkas kuva auttaa tekemään relevantteja, kannattavia liiketoimintapäätöksiä”, Yrjänen kiteyttää.

 

Lisätietoja:

TNS Gallup Oy

Tarja Pentilä, puh. 040 516 3799, tarja.pentila(at)tnsglobal.com
Sinikka Laine, puh. 040 513 9336, sinikka.laine(at)tnsglobal.com
Päivi Kauppinen, puh. 050 520 2963, paivi.kauppinen(at)tnsglobal.com
Satu Yrjänen, puh. 050 593 6100, satu.yrjanen(at)tnsglobal.com

Kategoria: 
Lehdistötiedote