Kantar vahvistaa asemaansa markkinajohtajana markkinoinnin ROI-mittauksessa ostamalla tanskalaisen markkinoinnin mittaus- ja optimointiyrityksen

Blackwood Seven on johtava markkinoinnin tehokkuuden ja suunnittelun ratkaisujen toimittaja. Se tarjoaa skaalautuvaa, tekoälyllä toimivaa ja evästeetöntä markkinoinnin mittausta. Edistyksellinen analytiikka tuottaa tarkan näkymän markkinoinnin ROIsta, minkä ansiosta markkinoijat voivat optimoida investointejaan ja ennustaa liiketoiminnan tuloksia.

Blackwood Sevenin työkalu oppii jatkuvasti aiempien mediainvestointien vaikutuksista ja mallintaa skenaarioita tulevien mediasuunnitelmien luomiseksi aina yksittäisen julkaisijan tasolla. Mallinnus ottaa huomioon synergiat kanavien, makrotaloudellisten tekijöiden ja kilpailijoiden toiminnan välillä antaen markkinoijille mahdollisuuden tehdä tietoisempia päätöksiä. Jatkuvasti päivitettävät datasyötteet helpottavat myös reaaliaikaista suunnittelua ja kampanjan optimointia.

Teknologiaratkaisu vahvistaa entisestään Kantarin asemaa ROI-analyysissä ja antaa markkinoijille tavan tuoda tarkkuutta ja syvyyttä markkinointi-investointien vaikutusten mittaamiseen. Asiakkaat, mm. Honda, Suncorp ja Telenor, käyttävät sitä budjetin asettamiseen, kilpailijoiden analysointiin, hankintakustannusten alentamiseen, tuotemerkkipääoman mittaamiseen ja asiakkaiden vaihtuvuuden minimoimiseen. 

Nykypäivän markkinoijat tarvitsevat ratkaisun, joka kokoaa yhteen tietoa päätöksentekoa varten sopeutuen evästeettömyyteen ja tiukentuvaan tietosuojalainsäädäntöön. Kantar tarjoaa tähän asiakkailleen ainutlaatuisen työkalun niin globaalisti kuin lokaalisti. Kysy lisää >

 

Kategoria: 
Ajankohtaista