Uusi Consumer Insight Finland 2012 -raportti

Syvällisestä kuluttajaymmärryksestä on tullut yhä merkittävämpi kilpailuetu kovassa kilpailussa ja taloudellisen taantuman esiin nostamassa epävarmuudessa. TNS vastaa huutoon uudella raportilla, joka kuvaa suomalaiset kuluttajat käyttäytymisen ajureista itse käyttäytymiseen asti - kuluttamisesta vapaa-aikaan ja mediakäyttöön asti.

Raporttiin sisältyy koulutusohjelma, jossa perehdytämme yrityksen avainhenkilöt kuluttajaymmärryksen kannalta laaja-alaisesti ja syvällisesti suomalaiseen kuluttajakenttään hyödyntäen monipuolisesti kaikkia tärkeimpiä TNS:n tutkimustuloksia. Kiinnostuitko?
 

Lisätietoja

Tiitta Vaulos
Puh. (09) 6135 0204
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Kategoria: 
Uutiskirje