Tehoa media-alan myyntityöhön ja uusasiakashankintaan

Mainostajatietokannastamme löytyy kattavasti usean vuoden trenditietoa kaikista merkittävistä mainostajista, näiden investoinneista eri mediaryhmiin ja mainonnan ajoituksista. TNS Gallupin ja Fonectan yhteistyöhankkeella on tietokannan mainostajien nimet yhdistetty yritysten yhteystietoihin Kohdistamiskone B2B -kohderyhmätyökalun avulla.

Mainostajaraportteja on nyt mahdollista rikastaa yritysten y-tunnuksilla, Fonecta ID:llä ja yhteystiedoilla. Raporteista löytyy lähes kaikille merkittäville mainostajille yhteystiedot eli 1-4 kontaktihenkilön nimet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet. Kontaktihenkilöt on valittu mediamyynnin näkökulmasta. Raportti tarjoaa tukea myyntityöhön ja asiakkuuksien johtamiseen sekä erityisesti uuden asiakaspotentiaalin kartoittamiseen.

TNS Gallup Ad Intelligence seuraa mediamainonnan määrää Suomessa jatkuvana monitilaajatutkimuksena. Tiedot yritysten mediainvestoinneista kerätään 350 medianimikkeestä kuukausittain ja otanta kattaa reilut 80 % koko mediamainonnan määrästä Suomessa. Laaja tietokanta ja yksityiskohtainen tuotemerkkitason seuranta mahdollistavat kattavat toimiala-, tuoteryhmä- ja mediaryhmäkohtaiset analyysit.
 

Lisätietoja
Marja Honkaniemi ja Orvokki Tervo
Puh. (09) 613 500
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Kategoria: 
Uutiskirje