Kun pelkkä hyvä idea ei riitä…

Sisältömarkkinointi on jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen agendalla. Some-kanavat ja asiakaskäyttäytymisen muutos vaativat markkinoinnilta uutta tekemisen mallia. Mutta miten tehdä sisältöä, joka on vetovoimaista, uniikkia, laajasti yleisöäsi kiinnostavaa ja joka saa mediahuomiotakin?

Kun haluat aidosta syventää suhdetta kuluttajaan, ratkaisusi on TNS Saga. TNS Gallup tuntee suomalaisen kuluttajan läpikotaisin - aina brändisuhteeseen saakka. Sisältömarkkinoinnissa tärkeintä on tuntea yleisö, ja löytää heitä puhuttelevat aiheet, joita muut eivät käsittele.

Etsimme TNS Saga -palvelussamme TNS:n laajoista tietokannoista juuri omaa kohderyhmääsi puhuttelevat teemat, jotka tutkitusti kiinnostavat. Tiedämme myös missä kanavissa yleisösi liikkuu, jotta osaat kohdistaa viestisi oikein. Voimme rikastaa jo valmiiksi valittuja sisältöteemoja esimerkiksi kohderyhmälähtöisesti.

 

Esimerkki kohderyhmätiedosta:

  • keitä he ovat, elämänvaihe, tulotaso, harrastukset, demografiat
  • mitä he ajattelevat erilaisista elämän aihealueista
  • mitkä suomalaisia koskettavat ilmiöt korostuvat tässä kohderyhmässä
  • mitä medioita he seuraavat
  • minkälaisesta mediasisällöstä he ovat kiinnostuneita
  • kuinka aktiivisia digikäyttäjiä he ovat
  • minkälaisia he ovat ostajina

 

TNS Sagan avulla on helppo konkretisoida ja tehostaa kuluttajalähtöistä sisältömarkkinointia faktatietoa hyödyntäen.

Ota yhteyttä, tulemme mielellämme esittelemään tarkemmin mahdollisuuksia tehdä sisältömarkkinointia fiksusti!

 

Lisätietoja

Tarja Pentilä
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

 

 

Kategoria: 
Uutiskirje