Mainonnan nopea ennakkotestausmenetelmä – TNS Raati

Markkinointiviestinnän tekemisessä tarvitaan ajoittain tutkimustuloksia varsin nopeasti. Tilanne voi syntyä yllättäenkin - kun mainonnan idea, viesti tai toteutus alkaa mietityttää.


TNS Raati on  mainonnan testaukseen suunniteltu ennakkotestausmenetelmä, joka auttaa ratkaisemaan viestin välittymisen haasteita. Ensin kvalitatiivinen tutkija fasilitoi kaksi tai kolme ryhmäkeskustelua valitussa kohderyhmässä. Näiden ryhmien jälkeen on tiivis workshop, jossa yhdessä asiakkaan kanssa tehdään johtopäätökset ja suunnitelmat jatkotoimenpiteistä. Ytimekäs raportti toimitetaan asiakkaalle parin päivän kuluessa.

TNS Raadin avulla asiakas saa tietää, kuinka kuluttajat ottavat vastaan suunnitellun mainoksen ja kuinka sitä tulisi kehittää tavoitteiden saavuttamiseksi. Paras tulos saadaan, kun ryhmäkeskusteluja seuraa ja workshopiin osallistuu koko projektitiimi.

Kvalitiimimme kertoo mielihyvin lisää TNS Raadista!

Ole yhteydessä!

Annika Fock
Puh. 040 533 0690
etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

 

 

 

 

Kategoria: 
Uutiskirje