Ihmisäly + tekoäly = AI Decoder

Tunteet vaikuttavat taustalla meidän kaikkien päätöksenteossa, halusimmepa sitä tai emme. Näin tapahtuu, olipa kyseessä kuluttaja, kohderyhmä, päättäjä tai vaikkapa menetetty asiakas.

Vahvimmat brändit kykenevät ymmärtämään tätä ihmisten päätöksentekoa ohjaavaa tunnetasoa. Ne vetoavat ihmisten tunteisiin systemaattisesti, brändille ominaisella symboliikalla.

Kantar TNS hyödyntää tunnetason tavoittamisessa kansainvälistä, brändistrategian rakentamiseen ja toteutuksen ohjaamiseen kehitettyä NeedScope-työkalua. Se yhdistää nyt ensimmäistä kertaa tekoälyn ihmisälyyn varmistaen, että brändin elementit ja visuaaliset viestit vetoavat johdonmukaisella tavalla tavoiteltuun emootioon mahdollisimman tehokkaasti.

NeedScope AI (Artificial Intelligence) arvioi brändin strategisen positioinnin toteutuksen ja ohjaa eri kosketuspisteiden rakentamaa brändimielikuvaa kohti yhtenäistä tavoitetta.

 

AI Decoderista kuulet lisää Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2019.

 

Lisätietoja:

Anna Rautio, etunimi.sukunimi@kantar.com

 

 

Kategoria: 
Uutiskirje