Maailman arvokkaimmat brändit BrandZ-tutkimus rantautuu Suomeen

Analysoimalla tuhansien brändien taloudellisia mittareita ja kuluttajien brändimielikuvia saamme listauksen maailman arvokkaimmista brändeistä ja ennen kaikkea niiden taustalla olevista menestystekijöistä. Kantarin globaalissa BrandZ-tutkimuksessa on arvotettu jo vuosikymmeniä lähes 20 000 brändiä.

Suomessa toteutamme nyt ensimmäistä kertaa vahvimmat brändit -kuluttajatutkimuksen kahdeksasta mielenkiintoisesta toimialasta/kategoriasta: pankit, operaattorit, huoltoasemat, ruokakaupat, kahvit, oluet, valmisruoka ja suklaat. Näitä tuloksia julkaisemme marraskuun puolella pidettävässä tapahtumassa.

Tapahtumassa 17.8.2022 kerromme, mitä voimme oppia maailman arvokkaimmilta brändeiltä vuoden 2022 BrandZ-tutkimuksen perusteella. Paneelikeskustelussa kuulet johtavien suomalaisten brändien markkinointijohtajien näkemyksiä brändin arvosta ja sen merkityksestä liiketoiminnassa.

Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan tapahtumaan >

Lisätietoja: Tapio Heikinheimo

Kategoria: 
Uutiskirje