Mistä on parhaat mainokset tehty?

Klassinen reseptihän kuuluu seuraavasti: yksi osa lyhyen aikavälin myyntivaikutusta, toinen osa pitkän aikavälin brändivaikutusta ja roppakaupalla kuluttajia puhuttelevaa erottuvuutta.

Testaamme Kantarilla globaalisti yli 10 000 mainosta vuosittain. Suuri luovan sisällön määrä on auttanut meitä ymmärtämään, mistä parhaat mainokset on tehty – kiitos tästä asiakkaillemme ja heidän luoville toimistoilleen!

Creative Effectiveness Awards on vuotuinen juhlistus maailman parhaalle mainonnalle. Suomen webinaari järjestetään keskiviikkona 25.5. klo 9
Esittelemme tilaisuudessa viime vuoden luovimmat ja tehokkaimmat mainokset eri mediaryhmissä, ympäri maailmaa. Käymme myös läpi, mikä tekee niistä voittajia ja jaamme näiden pohjalta muodostamamme viisi ’strategista kipinää’ luovan suunnittelun tueksi.

Tule inspiroitumaan kuluttajien valitsemista maailmanluokan mainoksista >

Kirjoittaja: Tapio Heikinheimo

 

Kategoria: 
Uutiskirje