Löydä hedelmälliset ideat, karsi heikot pois nopeasti

Liikeideoiden luominen on verrattain helppoa, mutta heikkojen ideoiden erottaminen nopeasti kehityskelpoisista on innovaatiotestauksen todellinen haaste. Tuottamattomat ideat kuluttavat resursseja. Onneksi ideoiden testaaminen on nykyisin helppoa automatisoidun ideaseulonnan ansiosta. Testaat varhaisvaiheen ideoita nopeasti ja jatkokehität vain niitä, joilla on todellista potentiaalia menestyä.

Loppukuluttaja on tuotava innovaatioprosessin ytimeen jo varhaisessa vaiheessa. Se, että innovaatiotiimin mielestä jokin on hyvä idea, ei tarkoita, että kuluttaja kokee samoin. Seulottaessa ideoita, on huomioitava sekä ihmisten ensivaikutelmat, alitajuntaiset reaktiot että suorat vastaukset. Idea on todennäköisimmin hedelmällinen ja mahdollinen jatkokehitykseen, jos nämä molemmat ovat positiivisia ja linjassa keskenään.

Nopeus tuo ketteryyttä innovaatioihin. Automatisoitu markkinatutkimusalusta antaa valtavia etuja ja voi auttaa välttämään joitain innovaatioiden suurimmista sudenkuopista. Kun saat 48 tunnissa selville, mitä kuluttajat ajattelevat ideoistasi, hylkäät nopeasti epäsuotuisimmat ideat.

Kantar Marketplacessa tukee ketterää innovointia nopealla, automatisoidulla uusien liikeideoiden seulonnalla, joka vangitsee sekä ihmisten intuitiivisen vastauksen että harkitumman arvion nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Mene nopeasti markkinoille erottuvien innovaatioiden avulla! Varaa esittely, jossa paneudumme juuri sinun tarpeisiin ja haasteisiin.

Ilmoittaudu mukaan: Seuraava Kantar Café Online 30.3.2022 aiheesta Sustainable brand growth through meaningfully different innovation.

Manolis Koumantaros
Head of Innovation and Kantar Marketplace

 

Kategoria: 
Uutiskirje